MOLO fleecedragt i str. 98 sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.898 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Fru.Mäes <3

MOLO fleece dragt i polar-blå med grøn kanter. Fleecen er med hætte. Klo på venstre overarm og lynes fortil. Fleecen du kan bruge på alle tider af året og som ikke er til at undvære. Da denne fleece har et højt indhold af bomuld i forhold til andre er den også velegnet til brug som sovedragt i barnevogn og transportdragt i varm bil.

Materiale: 70% bomuld, 30% Polyester (pga. det høje bomuldsindhold kaldes det for langhåret naturfleece)

Vaskes ved 40 grader og tilsæt gerne skyllemiddel for at bevare overfladen lækker blød.

Fleecen kan krympe op til ca. 5%, med de er ikke små i størrelserne og derfor skulle størrelsen passe også efter vask.

Dragten er aldrig brugt, og mærket sidder stadigvæk i den

Nyprisen var 400 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

CamillaSoefelt

Felix's Mor <3 skriver:

MOLO fleece dragt i polar-blå med grøn kanter. Fleecen er med hætte. Klo på venstre overarm og lynes fortil. Fleecen du kan bruge på alle tider af året og som ikke er til at undvære. Da denne fleece har et højt indhold af bomuld i forhold til andre er den også velegnet til brug som sovedragt i barnevogn og transportdragt i varm bil.

Materiale: 70% bomuld, 30% Polyester (pga. det høje bomuldsindhold kaldes det for langhåret naturfleece)

Vaskes ved 40 grader og tilsæt gerne skyllemiddel for at bevare overfladen lækker blød.

Fleecen kan krympe op til ca. 5%, med de er ikke små i størrelserne og derfor skulle størrelsen passe også efter vask.

Dragten er aldrig brugt, og mærket sidder stadigvæk i den

Nyprisen var 400 kr.

Hvad vil du gerne ha for den?

Anmeld

20. september 2011

Fru.Mäes <3

CamillaSoefelt skriver:

Hvad vil du gerne ha for den?

Heej søde

Der er en der har budt 250 kr. for den inde på facebook...
Så hvis du er interesseret i den, så skal der bydes over 250 kr.

Krams Rikke

Anmeld

21. september 2011

CamillaSoefelt

Felix's Mor <3 skriver:

Heej søde

Der er en der har budt 250 kr. for den inde på facebook...
Så hvis du er interesseret i den, så skal der bydes over 250 kr.

Krams Rikke

Nå ok det var ærgeligt ;(. Jeg hopper over så søde! Men tak.

Anmeld

21. september 2011

VNB

er det 250 + porto? 

Anmeld

24. september 2011

Fru.Mäes <3

VNB skriver:

er det 250 + porto? 

IHH, havde dælme ikke set du have skrevet..

Jah, det er så

Anmeld

24. september 2011

VNB

Felix's Mor <3 skriver:

IHH, havde dælme ikke set du have skrevet..

Jah, det er så

det er helt okay 

Jeg kom også til at se at jeg havde set forkert mht størrelsen...  min søn bruger kun str 80 nu, så den er aaalt for stor. men den er SUPER fed. 

held og lykke med salget 

Anmeld

24. september 2011

Fru.Mäes <3

VNB skriver:

det er helt okay 

Jeg kom også til at se at jeg havde set forkert mht størrelsen...  min søn bruger kun str 80 nu, så den er aaalt for stor. men den er SUPER fed. 

held og lykke med salget 

Ha ha Sådan kan det jo gå Jeg havde faktisk solgt en Hummel dragte i en tro at det var en str. 74 - da jeg så skal pakke den ned!!! 68 står der så lige i nakken Så måtte LIGE kontakte køber og sige "UPS - ketvfærer lige pengene tilbage, jeg har vært en lille klovn!" - det er jo menneskeligt at fejle God weekend til dig

Anmeld

24. september 2011

VNB

Felix's Mor <3 skriver:

Ha ha Sådan kan det jo gå Jeg havde faktisk solgt en Hummel dragte i en tro at det var en str. 74 - da jeg så skal pakke den ned!!! 68 står der så lige i nakken Så måtte LIGE kontakte køber og sige "UPS - ketvfærer lige pengene tilbage, jeg har vært en lille klovn!" - det er jo menneskeligt at fejle God weekend til dig

hihi ja det var godt nok ikk så heldigt når du allerede solgt den  

Anmeld

1. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Hopla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.