Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Julirne skriver: Hun har stadig veer men de er ikke regelmæssige endnu, og de er blevet lidt værre siden i går aftes, hun har ikke sovet i nat pga dem sådan rigtigt, hun fik lidt morfin at sove på.. De snakker stadig lidt om aks pga lillepigens hjerte stadig slår hurtigt.. Hun er nu 1 finger åben og har 1 cm livmoderhals tilbage puuuuuuuuuuuuuuuuuster en masse vestøv af sted til hende
Hun har stadig veer men de er ikke regelmæssige endnu, og de er blevet lidt værre siden i går aftes, hun har ikke sovet i nat pga dem sådan rigtigt, hun fik lidt morfin at sove på.. De snakker stadig lidt om aks pga lillepigens hjerte stadig slår hurtigt.. Hun er nu 1 finger åben og har 1 cm livmoderhals tilbage puuuuuuuuuuuuuuuuuster en masse vestøv af sted til hende
puuuh, det lyder som en hård fødsel
Men dejligt at hun snart kan kalde sig mor
Maaasser af ve-støv og held og lykke til søde Betina!!! Nu kommer den lille guldklump snart!!!!
Glæder mig til FB og kæmpe billede-spam!!!
By the way, jeg vil også gerne snart ha mit guld i armene!!!
-Sigrid- skriver: puuuh, det lyder som en hård fødsel Men dejligt at hun snart kan kalde sig mor
Årh.. Håber hun holder ud og snart har lillepigen i armene snart. Sender en MASSE tanker og ve-støv hendes retning.. BabyBambi? - dette er du ikke alene om..
Krydser fingre for at hun snart har hendes guld i armene.
Julirne skriver: Det tror jeg os bestemt den er Men ja det er det glæder mig helt vildt på hendes vejne
Det tror jeg os bestemt den er Men ja det er det glæder mig helt vildt på hendes vejne
Det gør jeg også, det er da dejligt med alle de babyer der kommer lige i de her dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128