Banker hovedet i madrassen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Muhmi

Altså... Syns det virker ret unormalt at banke hovedet ned i madrassen, men Silas er vild med det og han kan sagtens holde hovedet ellers... Han banker det ned og så storsmiler han bagefter... Siden igår er han så begyndt at lave "ormen" hvor han lisom banker hovedet ned og flapper med benene bagefter... Det gør han hurtigt og mange gange i træk.....

Gjorde jeres børn også sådan eller skal jeg lige få ham tjekket hos lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Muhmi

Slet ingen, der bare kan give lidt råd... Jeg bliver ikke sur hvis i siger at det er unormalt........

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

Muhmi skriver:

Altså... Syns det virker ret unormalt at banke hovedet ned i madrassen, men Silas er vild med det og han kan sagtens holde hovedet ellers... Han banker det ned og så storsmiler han bagefter... Siden igår er han så begyndt at lave "ormen" hvor han lisom banker hovedet ned og flapper med benene bagefter... Det gør han hurtigt og mange gange i træk.....

Det er ikke unormalt .. Håber jeg ikke
Oscar sidder og banker hovedet op i sofabordet .. Det gør han tit og han syns det mega sjovt  

Anmeld

20. september 2011

Mor Christa

Hmm.. Altså min søn gør det ikke, men dengang jeg var barn , fra jeg var 1 år til jamen... 13 tror jeg, der lå jeg, når jeg skulle sove, og bankede hovedet ned i puden/madrassen og sagde tilmed "åh åh åh åh åh åh åh" imens.. Det var en del af mit ritual, og jeg faldt typisk i søvn mens jeg gjorde det ... Så altså...

Anmeld

20. september 2011

Muhmi

morethanperfect skriver:

Det er ikke unormalt .. Håber jeg ikke
Oscar sidder og banker hovedet op i sofabordet .. Det gør han tit og han syns det mega sjovt  

Har også hørt andre børn der banker hovedet ind i væggen... Men at de ligefrem finder det spas synes jeg er lidt underligt... Men hvad, hvis man skal udvikle hovedet er det vel meget smart at få rystet tingee godt på plads derinde

Anmeld

20. september 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Tror ikke du skal være nervøs søde - det kan (i vores øjne) være de underligste ting børn finder sjove - og så længe han hygger sig, kan jeg ikke se noget galt i det - han underholder bare sig selv

Anmeld

20. september 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Tror ikke du skal være nervøs søde - det kan (i vores øjne) være de underligste ting børn finder sjove - og så længe han hygger sig, kan jeg ikke se noget galt i det - han underholder bare sig selv

Det jeg er nervøs for er om det sådan kan give sådan rystebaby symptomer.... Det er jo fordi de får blødninger inde i kraniet at de sådan... Jeg kan slet ikke skrive det... Men det er det værste der kan ske, så kan du tænke dig til resten...

Anmeld

20. september 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Det jeg er nervøs for er om det sådan kan give sådan rystebaby symptomer.... Det er jo fordi de får blødninger inde i kraniet at de sådan... Jeg kan slet ikke skrive det... Men det er det værste der kan ske, så kan du tænke dig til resten...

Ja, men madrassen er heldigvis blød, så tror ikke der sker noget ved det. Ellers tag en snak med sp, så du kan få styr på bekymringerne
Vi mødre har jo en tendens til at blive lidt for pylrede - vi frygter altid det værste...

Anmeld

20. september 2011

CamiRon

Muhmi skriver:

Min datter på 8 mdr. gør også det der og det gjorde min ældste datter også da hun også var på den alder. Jeg tror ikke det er andet end leg og jeg har aldrig tænkt på at være nervøs for noget. Tit leger jeg endda med og siger BØH når hun kigger op for så griner hun jo endnu mere.

Tror virkelig ikke du skal bekymre dig - det gør jeg i hvert fald ikke.

Anmeld

20. september 2011

Muhmi

CamiRon skriver:

Min datter på 8 mdr. gør også det der og det gjorde min ældste datter også da hun også var på den alder. Jeg tror ikke det er andet end leg og jeg har aldrig tænkt på at være nervøs for noget. Tit leger jeg endda med og siger BØH når hun kigger op for så griner hun jo endnu mere.

Tror virkelig ikke du skal bekymre dig - det gør jeg i hvert fald ikke.

Jamen jeg leger skam også med og banker også selv hovedet ned i madrassen, så efterligner han og synes det er mega hyl... Men jeg er bare lidt bekymret fordi det bliver vildere og vildere jo ældre han bliver og han er jo kun 5 mdr. Så synes det ser lidt voldsomt ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.