hvordan har i det????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. januar 2009

Christopher&Andreas

hai....
hvordan har i det?? synes selv jeg er begyndt at få det bedre har dog blødt en del de mener jeg har mistet en tvilling og mit bækken er 1.2cm skævt AUVSSSS!!! men ellers så ingen kvalme mere og føler energien er kommet lidt talbage igen...
har i børn i forvejen??? jeg har skønne christopher 17-07-07 billeder af ham i min profil...
go weekend til alle
knus gitte 9+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

sabi1979

Hejsa.

Jeg har lidt kvalme endnu, og en del bækken smerter. Jeg er meget træt endnu, men det er fordi jeg ikke sover så godt om natten pga. bækken smerterne, ellers har jeg det rigtig godt, og glæder mig til jeg skal til scanning den 16 februar.

Det er godt at høre at du har det godt

knus Sabrina 8+6

Anmeld

23. januar 2009

lillemig28

Hej jeg har det rigtig godt,bortset fra at jeg er træt,jeg har blødt i sidste weekend men det er stoppet,og jeg glæder mig til den12 feb da skal jeg til scanning
knus lillemig 28

Anmeld

23. januar 2009

nilles

hmm jeg har stadig evig kvalme...synes det er underligt for jeg kan ikke huske at der var noget sidste gang. Men, men...hver graviditet er jo forskellig
Jeg må indrømme at jeg ikke tænker så meget over at jeg er gravid (ud over kvalmen naturligvis), men det går nok op for mig når maven begynder at være i vejen!
God weekend piger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.