Voksi til varme børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Ullaen

Kære erfarne mødre.

Er der nogle af jer der har et varmt barn og har nogle erfaringer med at bruge voksi posen?

Tænker om den bliver for varm?? Det er kun voksien jeg overvejer, da den er med uld= bedre regulering af varme.

Vil rigtig gerne høre fra nogle af jer, inden jeg evt investerer i en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Tennamor

Jeg kan ikke svare, da vi også går vores 1. vinter i møde. Men følger med, da vi også har en meget varm lille pige.

Jeg vil dog fortælle dig, at man også kan få duni duo'en med uld. Den har vi.

Anmeld

20. september 2011

Sofia

Alfred er en varm dreng, men vi brugte voksien en måned ca da han var født, og da vi bor et sted hvor vi har problemer med at vrame op sover han på voksien om natten, altså jeg lægger den ikke op om ham men bruger den som underlag med en dyne over. Netop fordi det er uld regulerer det varmen godt, også i den "kolde" retning.

Anmeld

20. september 2011

Sitrani

Ullaen skriver:

Kære erfarne mødre.

Er der nogle af jer der har et varmt barn og har nogle erfaringer med at bruge voksi posen?

Tænker om den bliver for varm?? Det er kun voksien jeg overvejer, da den er med uld= bedre regulering af varme.

Samme undring her!

Vores lille pige er også meget varm, men vi vil også gerne have en voksi-pose eller lign. når nu der bliver koldt - og i stedet for liften...

Anmeld

20. september 2011

ano14316

Ullaen skriver:

Kære erfarne mødre.

Jeg ville bare lige fortælle at duniduo er noget billigere end voksi og har også ulddyne..

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11926

og så kan man købe en sommerdyne til 

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11933

Det er det vi har gjort i hvertfald.. 

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

Altså vi har en sleebee til Oscar . Han er meget varm og det fungerede rigtig fint i vinters

Vi gav ham bare en body , en trøje og bukser og hue på når han skulle ud

Anmeld

20. september 2011

Pikku Myy

Jeg vil vurdere mit barn som et varmt barn, og vi har været rigtig glad for vores Voksi. Jeg tror forskellen ligger i hvor meget tøj det er nødvendigt at give barnet på i voksien.

Det er lidt som med en sovepose. Nogen vil gerne have lidt tøj på for at kunne holde varmen, mens andre ikke behøver, men den er stadig et must hvis man ligger i et koldt telt 

Anmeld

20. september 2011

Ullaen

Mange tak for svar, dejligt

Anede ikke at dun i duro'en også er med uld, tak for tippet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.