Mathilde kan synge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Stumpen

et vers af se min kjole.. (godt nok synger hun grøn, men vennen er en sømand) Men lligevel er moderen altså piv-stolt
Hun synger da bider af forskellige sange, men jeg tabte sku underkæben da hun lige fyrede et helt vers af der
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Doktor Doolittle

Hvor er hun altså dygtig din skønne Mathilde, jeg kan godt forstå du er stolt

Anmeld

23. januar 2009

3rollinger

Aah, hun er soed.

Dagen efter min foedselsdag sad Daniel ogsaa og nynnede noget i bilen, og da jeg fik skruet ned for radioen og kunne hoere hvad det var, var det soerme en foedselsdagssang. Det var ogsaa rigtig soedt. Saa stemte Laura ogsaa i og jeg fik hele to foedselsdagssange.

Vi synger generelt rigtig meget og har ogsaa hele Aah Aba kollektionen, samt en masse spanske boernesange ogsaa. Saa kan man kun haabe at ungerne kommer til at synge bedre end de tidligere generationer.

Knus
Trine

Anmeld

23. januar 2009

Munder

Ja, det er bare så kært

Andrea elsker at synge, hun synger bla. Lille peter edderkop, bjørnen sover, lille lise, oppe i norge, åhhh abe mfl....

Nogle af dem er helt rigtige fra ende til anden. Men i nogle sange er enkelte sætninger på gehør f.eks den sidste sætning i oppe i norge: Men lille ollebolle sagde ikke spor.....Den lyder iiiiikke helt sådan, når Andrea synger den, selvom det er ens hver gang

Anmeld

23. januar 2009

Stumpen

Der kan jeg ikke være mere enig Trine

Men hvor lyder det altså bare dejligt når de synger -især når de lige lærer det og har den der hakken med i det

Anmeld

23. januar 2009

Heidimed lea

hvor sødt bare så kært. Lea elsker også at synge, herhjemme digtier vi også på kendte børne sange, gerne omkring dagens forløb det elsker de. dog siger Lea hver aften med et smil på, ik syng pruttekop vel mor hhihi
Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.