Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så skal man ind og se det lille vidunder igen til nakkefoldskanning, glæder mig til at høre om alt er iorden med den lille! det håber jeg ihvertfald! - jeg har fået afvide at da jeg kun er 17 så skulle der være sådan en meget lille chance for at der er noget galt med den! det bliver så spændende og bebse bevæge sig igen! er 12+1 henne idag!
jeg ville lige spørger jer af - hvor lang tid er det man skal vente på svar fra skanningen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Held og lykke med scanningen, håber alt går som det skal Har du fået taget blodprøve? For det fik jeg inden scanningen og så fik jeg svar på scanningen lige efter jeg havde været inde.
tanja. skriver: Ih hvor bliver det spændende Tanja og krøllen (8+0)
Ih hvor bliver det spændende Tanja og krøllen (8+0)
wmillapigenw skriver: så skal man ind og se det lille vidunder igen til nakkefoldskanning, glæder mig til at høre om alt er iorden med den lille! det håber jeg ihvertfald! - jeg har fået afvide at da jeg kun er 17 så skulle der være sådan en meget lille chance for at der er noget galt med den! det bliver så spændende og bebse bevæge sig igen! er 12+1 henne idag! jeg ville lige spørger jer af - hvor lang tid er det man skal vente på svar fra skanningen?
okay tak tøser, det er fordi en af mine veninder der også er gravid self hun skulle vente 2 uger på svar fra skanningen? - det virkede bare lidt underligt for mig at hun skulle vente så længe på svar så derfor ville jeg lige høre herinde
wmillapigenw skriver: okay tak tøser, det er fordi en af mine veninder der også er gravid self hun skulle vente 2 uger på svar fra skanningen? - det virkede bare lidt underligt for mig at hun skulle vente så længe på svar så derfor ville jeg lige høre herinde
ja det virkede også mærkelig for mig. og hun sagde ikke noget om at hun skulle have nogen tjek, men hun fik lov at vælge at komme derind og blive skannet igen 2 uger efter hvis hun havde lyst? men det kan jo godt være de skulle tjekke noget. hendes dreng skal også taget ved kejsersnit 3 uger før fordi hun er for smal også har de snakket lidt om at hans hjertelyd ikke har været ordenligt altid, så det kan jo også være derfor men nu ved jeg da lidt til det med skanningen
Held og lykke. NF er en skøn scanning. Så kan man rigtig se det ligner en baby
Jeg fik ikke taget blodprøver, men hun sagde hvad chancerne var mens jeg blev scannet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128