Nakkefoldsskanning idag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2011

wmillapigenw

så skal man ind og se det lille vidunder igen til nakkefoldskanning, glæder mig til at høre om alt er iorden med den lille! det håber jeg ihvertfald!  
- jeg har fået afvide at da jeg kun er 17 så skulle der være sådan en meget lille chance for at der er noget galt med den!  det bliver så spændende og bebse bevæge sig igen!  er 12+1 henne idag!

jeg ville lige spørger jer af - hvor lang tid er det man skal vente på svar fra skanningen?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Koen.

Ih hvor bliver det spændende
Tanja og krøllen (8+0)

Anmeld

20. september 2011

TbCp

Held og lykke med scanningen, håber alt går som det skal

Har du fået taget blodprøve? For det fik jeg inden scanningen og så fik jeg svar på scanningen lige efter jeg havde været inde.

Anmeld

20. september 2011

Koen.

tanja. skriver:

Ih hvor bliver det spændende
Tanja og krøllen (8+0)

Du får svar på skannigen med det samme

Anmeld

20. september 2011

Frøken J.

wmillapigenw skriver:

så skal man ind og se det lille vidunder igen til nakkefoldskanning, glæder mig til at høre om alt er iorden med den lille! det håber jeg ihvertfald!  
- jeg har fået afvide at da jeg kun er 17 så skulle der være sådan en meget lille chance for at der er noget galt med den!  det bliver så spændende og bebse bevæge sig igen!  er 12+1 henne idag!

jeg ville lige spørger jer af - hvor lang tid er det man skal vente på svar fra skanningen?  

Spændende! Mener da bestemt du får svaret med det samme. Nogen steder bliver man lige sendt ud på gangen imens de beregner et resultat, men langt de fleste steder er det med det samme

Anmeld

20. september 2011

wmillapigenw

okay tak tøser, det er fordi en af mine veninder der også er gravid self hun skulle vente 2 uger på svar fra skanningen? - det virkede bare lidt underligt for mig at hun skulle vente så længe på svar så derfor ville jeg lige høre herinde

Anmeld

20. september 2011

Frøken J.

wmillapigenw skriver:

okay tak tøser, det er fordi en af mine veninder der også er gravid self hun skulle vente 2 uger på svar fra skanningen? - det virkede bare lidt underligt for mig at hun skulle vente så længe på svar så derfor ville jeg lige høre herinde

Det lyder lidt underligt. Det var ikke fordi hun skulle scannes igen? Eller have lavet moderkagebiopsi eller sådan noget? Det lyder i hvert tilfælde rimelig spøjst, for det er jo vigtigt man kan nå at tage stilling til abortspørgsmålet, hvis fosteret fejler noget alvorligt, så hvis man scannes fx 13+ og skal vente 2 uger, så er man rimelig langt henne

Anmeld

20. september 2011

wmillapigenw

ja det virkede også mærkelig for mig. og hun sagde ikke noget om at hun skulle have nogen tjek, men hun fik lov at vælge at komme derind og blive skannet igen 2 uger efter hvis hun havde lyst? men det kan jo godt være de skulle tjekke noget. hendes dreng skal også taget ved kejsersnit 3 uger før fordi hun er for smal også har de snakket lidt om at hans hjertelyd ikke har været ordenligt altid, så det kan jo også være derfor men nu ved jeg da lidt til det med skanningen

Anmeld

20. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

wmillapigenw skriver:

Held og lykke. NF er en skøn scanning. Så kan man rigtig se det ligner en baby  

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

Jeg fik ikke taget blodprøver, men hun sagde hvad chancerne var mens jeg blev scannet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.