kaufie....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. februar 2008

Loggidut

så høre jeg lige du også er med i gaven til mig...jammen for pokker det er altså alt for vildt...og igen tusind tak for det....ja det gælder jo alle...men vil da lige få det sagt til dig...lol...

kæmpe knus fra sloggi...som stadig elsker sin dejlige gave...den fedeste nogen sinde (no shit!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Mie A

Altså nu er jeg nysgerrig... Hvad fik du???

Anmeld

29. februar 2008

Loggidut

lol...fik en prøvemakeup + en makeup til mit bryllup...altså jeg anede ikke man kunne få sådan noget...og jeg havde tænkt på at ja jeg klatter da bare lige noget på....men niks...nu får vi lige den fulde pakke do...lol...fed gave...og elsker den bare totalt8D

Anmeld

1. marts 2008

Kaufie

Jamen velbekom da :D

Og så håber jeg da vi får nogen skønne billeder at se - og et tidspunkt for hvornår det store slag skal slås.......

Mette, der gerne vil til globryllup:))

Anmeld

1. marts 2008

linemus

Mette - har du fået brev ang. dagpleje?

Knus Line Nysgerrig

Anmeld

1. marts 2008

Kaufie

Hej Line

Ja, jeg fik brev ang dagpleje i går - men glæden blev kort....

De har givet os en dagpleje på Lindholmsvej, som jo ligger lidt langt væk - men acceptabelt i og med jeg tager toget frem og tilbage på job. Så er det bare lidt øv når far skal hente.

Men, men, men - åbningstiderne..... Det virker som om de slet ikke har kigget på min ansøgning, for hun har åbent 6.30-16.05. Min arbejdstid er 8-16 og så er der jo ½ time transport hver vej, så jeg skal bruge en dp fra senest 7.15 og mindst til 16.30 - og gerne kl 17, så man evt kan nå at handle ind inden afhentning. Det var ihvert fald de tidspunkter jeg har ønsket - kan jo slet ikke være der kl 16 - og det kan manden heller ikke. Mens han er på skole har han godt nok fri 15.35 - men skal jo lige fra Ø.Uttrupvej i Vejgård tværs gennem Aalborg og Nr.sundby på scooter - det er ikke helt holdbart!

Men jeg snakker lige med dem på mandag - synes det lyder underligt at det ser ud til en del af dem, der ligger tættere på os har plads - og at vi så ikke har fået en af dem.... Men måske kan de være nomeret til mindre end 4 børn?? Troede bare det var normen?

Knus Mette Gnaven (men ikke træt :D)

Anmeld

1. marts 2008

linemus

Hm, det lyder lidt træls. Håber du kan få lidt fornuft i dem på mandag. Så vidt jeg lige husker ang. åbningstid, så har dp'erne ens antal timer, dvs. hvis den ene har åbent 6.30-16.05, har den anden åbent kl.7.00-16.35 osv. Så det er godt nok knebent med at få det til at passe for jer. Håber I finder en løsning. Der er normalt 4 børn i dp og så er der plads til ét gæstebarn, dvs. de må højst have 5. Med mindre et af børnene kræver noget specielt og tæller for to børn. Nå, men jeg glæder mig til en opfølgning på mandag, når du har skældt dem lidt ud ;) Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.