Hej Line
Ja, jeg fik brev ang dagpleje i går - men glæden blev kort....
De har givet os en dagpleje på Lindholmsvej, som jo ligger lidt langt væk - men acceptabelt i og med jeg tager toget frem og tilbage på job. Så er det bare lidt øv når far skal hente.
Men, men, men - åbningstiderne..... Det virker som om de slet ikke har kigget på min ansøgning, for hun har åbent 6.30-16.05. Min arbejdstid er 8-16 og så er der jo ½ time transport hver vej, så jeg skal bruge en dp fra senest 7.15 og mindst til 16.30 - og gerne kl 17, så man evt kan nå at handle ind inden afhentning. Det var ihvert fald de tidspunkter jeg har ønsket - kan jo slet ikke være der kl 16 - og det kan manden heller ikke. Mens han er på skole har han godt nok fri 15.35 - men skal jo lige fra Ø.Uttrupvej i Vejgård tværs gennem Aalborg og Nr.sundby på scooter - det er ikke helt holdbart!
Men jeg snakker lige med dem på mandag - synes det lyder underligt at det ser ud til en del af dem, der ligger tættere på os har plads - og at vi så ikke har fået en af dem.... Men måske kan de være nomeret til mindre end 4 børn?? Troede bare det var normen?
Knus Mette Gnaven (men ikke træt :D)
Anmeld