Er du der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Isabeau

Hej. Jeg er gravid i uge 30 nu, 29+4 og selv om jeg har mærket liv de sidste par dage, er det slet ikke som det plejer :/ Hun bevæger sig godt nok, men meget lidt - i forhold til hvad hun plejer.Mon jeg sku' snakke med min jordmoder?? Andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Silke83

Jeg synes du skal ringe til fg og høre om de vil se dig til et lille tjek... Om ikke andet, så bare for at du kan blive rolig igen Pøj pøj med det!

Anmeld

20. september 2011

Orkide86

Hva fandt du ud af søde??

Anmeld

20. september 2011

juni76

Man bliver helt nervøs... Har du snakket med jm...

Anmeld

21. september 2011

Linel

ingen grund til at være nervøs...

Jeg har lige været en tur på sygehus pga det samme... mærkede ikke liv på samme måde som normalt, ingen vilde spark som normalt, eller venden og drejen døgnets 24 timer ( han er en lille livlig en ham her ) Så efter 3 dage hvor jeg var total panikslagen og nervøs, måtte jeg på sygehus og få det tjekket...

Og alt var skam GANSKE NORMALT...-   så længe man bare mærker den hver dag, og det måske ikke er de vilde og voldsomme spark som normalt, så er der intet at bekymre sig om...- Babyen kan sagtens vende sig om, og sparke mod ryggen, uden du bemærker det...

Så jeg vil være helt rolig...-(nemmere sagt end gjort ) men jeg "spildte" 3 timer på et sygehus en torsdag aften på ingenting... Så længe du ikke har ondt, eller bløder, men mærker liv om det er meget eller lidt hver dag, så skal du ikke bekymre dig...

Anmeld

22. september 2011

OverTheRainbow

Hejsa...

jeg har også dage hvor baby ikke er særlig aktiv. er også i uge 30..

Jeg tager det altid stille og roligt for hvis jeg kan mærke liv uanset aktivitetsniveau, så er jeg sikker på alt er ok..

Så for mig lyder det altså meget normalt, men er du helt nervøs så ring til FG

Anmeld

24. september 2011

BettyBoop

Eftersom min baby også er mega aktiv!... så tjekkede jeg op på det (jeg har termin d. 19 dec).. og fandt ud af, at det er meget normalt, at baby er mest aktiv i ugerne 23-28 (måske fordi der er god plads)

Jeg tror ikke du skal være nervøs, så længe du mærker liv hver dag. Den får jo mindre og mindre plads at bevæge sig på....  

Men selvfølgelig skal man snakke med sin læge eller jordemoder hvis man vitterligt er nervøs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.