Lige et surt opstød herfra.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Benjamins'mor

Sorry, vidste ikke lige hvad kategori den skulle ligge under.

For 3 uger siden ca. gik jeg på Social- og sundhedsskolen i Silkeborg, jeg ville gerne flyttes til Viborg's skole, da jeg fik afvide de også havde startet en afd. deroppe. Da dette ville gøre det 100 gange nemmere for mig at komme i skole og i henhold til dagpleje. Men de sagde det ikke kunne lade sig gøre, da de havde en for lang venteliste, men jeg da bare kunne søge ind til februar. Tænkte flot, så kan jeg jo ligeså godt fortsætte hvor jeg er. (Havde sagt jeg ville overflyttes fra Silkeborg til Viborg) Bare så i ikke tror jeg er en sur kælling. 

Men fandme om jeg så ikke idag opdager på deres hjemmeside, at de nu 3 UGER KUN efter jeg søgte om at blive flyttet, søger elever?! Og de havde en lang venteliste mig i R*VEN! Synes sku det er ret så svinsk! 

- Går dog nu på Hotel- og Restaurantskolen.

... Sorry for dette sure opstød. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Angelica

Det var da ualmindeligt grimt og irriterende! Så jeg kan godt forstå dit sure opstød!

Jeg ville også være blevet sur.

Men er du så glad på dit nye studie?

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

Angelica skriver:

Det var da ualmindeligt grimt og irriterende! Så jeg kan godt forstå dit sure opstød!

Jeg ville også være blevet sur.

Men er du så glad på dit nye studie?

Ja, det er jeg helt sikkert.  Får meget mere ud af det. På SOSU i Silkeborg skulle vi have om 1. og 2. verdenskrig. Vi skulle bage kager der forstillede vores intime steder osv. Ikke lige noget jeg kan bruge til noget i fremtiden. 

Anmeld

21. september 2011

Angelica

aaarg okay, det var da helt surrealistisk undervisning?

Anmeld

21. september 2011

BellaCiinea

benjamins'mor skriver:

Ja, det er jeg helt sikkert.  Får meget mere ud af det. På SOSU i Silkeborg skulle vi have om 1. og 2. verdenskrig. Vi skulle bage kager der forstillede vores intime steder osv. Ikke lige noget jeg kan bruge til noget i fremtiden. 

Wow det har jeg alligevel aldrig gjort på SOSU i silkeborg Går der nu og har gjort det det sidste års tid... Er du på hotel og rest. i silkeborg så?

Anmeld

21. september 2011

Muhmi

benjamins'mor skriver:

Ahvafer noget skulle i? Som hjælper eller assistent?? Seriøøøst, det er da for ja, useriøst!

Anmeld

21. september 2011

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Ahvafer noget skulle i? Som hjælper eller assistent?? Seriøøøst, det er da for ja, useriøst!

Der er både Grundforløb, Pædagogisk Assistent, Hjælper og Assistent jo ^^

Anmeld

21. september 2011

Muhmi

IsabellaCiinea skriver:

Der er både Grundforløb, Pædagogisk Assistent, Hjælper og Assistent jo ^^

Det ved jeg da godt...

Anmeld

21. september 2011

Benjamins'mor

Muhmi skriver:

Det var på grundforløbet.  Men ja, useriøst.

Anmeld

21. september 2011

Benjamins'mor

IsabellaCiinea skriver:

Wow det har jeg alligevel aldrig gjort på SOSU i silkeborg Går der nu og har gjort det det sidste års tid... Er du på hotel og rest. i silkeborg så?

Gik der for 3 uger siden.

Nej går i Randers nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.