Før og efter billeder.. (minus 55 kg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

..

Tak for alle de søde ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

B&J

Hold da op sååå smuk og livsglad du ser ud på det nye billede 55kg det er så syndsygt flot

Anmeld

20. september 2011

Muffin_girl

Macrolf skriver:

Der var nogen der efterspurgte før og efter billede af mig, nu har jeg fundet et par gamle billeder fra da jeg vejede 117 kg og så et billede taget i lørdags - der er da sket lidt

Anmeld

20. september 2011

twinboys

Macrolf skriver:

Der var nogen der efterspurgte før og efter billede af mig, nu har jeg fundet et par gamle billeder fra da jeg vejede 117 kg og så et billede taget i lørdags - der er da sket lidt

Kæft ( undskyld sproget ) du er sgu sej... godt gået... Hvad har du gjort for at tabe sådan et flot vægttab

Majbritt

Anmeld

20. september 2011

metski83

Super godt gået

Anmeld

20. september 2011

..

twinboys skriver:

Kæft ( undskyld sproget ) du er sgu sej... godt gået... Hvad har du gjort for at tabe sådan et flot vægttab

Majbritt

madlog.dk

- og tak

Anmeld

20. september 2011

twinboys

Macrolf skriver:

madlog.dk

- og tak

Du er sej...

Anmeld

20. september 2011

Nessie

Wooow, hvor er det flot

Du ser super godt ud

Jeg skal altså også have taget mig sammen og få tabt mig, uuhhaa, skal bare have fundet motivationen til det

Anmeld

20. september 2011

..

Nessie skriver:

Wooow, hvor er det flot

Du ser super godt ud

Jeg skal altså også have taget mig sammen og få tabt mig, uuhhaa, skal bare have fundet motivationen til det

Mange tak

Jeg syntes altså ikke det var svært, jeg havde også fundet den rigtige motivation. Jeg vil være en sund mor, et godt forbillede og så skal mine børn ikke mobbes med deres tykke mor. Hvis jeg skal dø for tidlige fra mine børn, så skal de i hvertfald ikke kunne sige at jeg ikke havde gjort noget for at leve længe.

Nu ligger jeg i den lave ende af BMI normalvægtområdet, jeg løber 5 km 3 gange om ugen - jeg gør mit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.