Hvis du bager kagen, pynter jeg gerne :-) Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. september 2011

liseelisabeth.dk

Hej! Hvis bare du bager, tilbyder jeg at pynte din kage, så den bliver superflot! Det betyder, at den smager helt som du selv vil have den, og jeg kan give den gas på pyntningen!Mine kager kan ses på min hjemmeside, liseelisabeth.dk, under kategorien Sweet Cakes. Jeg er også amatørfotograf, så derfor er der også meget andet på siden.Jeg bor nær Viborg. Kontakt mig med dit kageprojekt - så laver jeg en god pris ;-)Mvh. Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

liseelisabeth.dk

Betragt mig som en slags Kagernes IKEA, da dette vil blive billigere i den sidste ende, at du har gjort forarbejdet selv :-)

Anmeld

19. september 2011

Georgia

liseelisabeth.dk skriver:

Hej! Hvis bare du bager, tilbyder jeg at pynte din kage, så den bliver superflot! Det betyder, at den smager helt som du selv vil have den, og jeg kan give den gas på pyntningen!Mine kager kan ses på min hjemmeside, liseelisabeth.dk, under kategorien Sweet Cakes. Jeg er også amatørfotograf, så derfor er der også meget andet på siden.Jeg bor nær Viborg. Kontakt mig med dit kageprojekt - så laver jeg en god pris ;-)Mvh. Lise

Hvem bager så min kage herinde

Ej, super god ide.
Jeg bor i SIlkeborg og skal giftes næste år.
Hvad er din pris på afslappende fotografi efter kirken og halvanden time på en båd af parret selv og afslappende billeder af gæsterne (ikke opstillet) bare tilfældigt og naturligt ?

Anmeld

19. september 2011

liseelisabeth.dk

Hey!Uh, det kommer an på, om jeg er ledig den dag.. Du må meget gerne skrive til mig gennem min kontaktformular på min hjemmeside med lidt nærmere oplysninger :-) Men jeg laver også en rigtig god pris på en heldagsfotografering ;-)

Anmeld

25. juni 2012

Morbille

liseelisabeth.dk skriver:

an ikke finde billeder på din hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.