Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så melder jeg mig listende herind..
Jeg tog 4 positive test i går.. To strimler der ikke var så tydelige, en valmed som var tydelig og den alt afgørende digitale test
Vi har prøvet i 11 mdr, og skulle starte i behandling i næste mdr, så er så lykkelig for vi selv lige klarede den i sidste huk Men det er bare så uvirkeligt og stadig ikke helt gået ind i knolden endnu Dog har jeg en del symptomer i form af lidt kvalme om aftenen, hovedpine, mens agtige smerter og lidt ømme babser .. Uhh må endelig ikke glemme den famøse træthed.. Har lige sovet 3 ½ time til middag efter skole for kunne bare ikke holde mig vågen
Ifølge terminberegneren herinde står vi til d. 25. maj og 4+3 i dag
Jeg holder mig anonym lidt endnu..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Så melder jeg mig listende herind.. Jeg tog 4 positive test i går.. To strimler der ikke var så tydelige, en valmed som var tydelig og den alt afgørende digitale test Vi har prøvet i 11 mdr, og skulle starte i behandling i næste mdr, så er så lykkelig for vi selv lige klarede den i sidste huk Men det er bare så uvirkeligt og stadig ikke helt gået ind i knolden endnu Dog har jeg en del symptomer i form af lidt kvalme om aftenen, hovedpine, mens agtige smerter og lidt ømme babser .. Uhh må endelig ikke glemme den famøse træthed.. Har lige sovet 3 ½ time til middag efter skole for kunne bare ikke holde mig vågen Ifølge terminberegneren herinde står vi til d. 25. maj og 4+3 i dag Jeg holder mig anonym lidt endnu..
tillykke... det er fantastisk velkommen til gruppen
baby84 skriver: tillykke... det er fantastisk velkommen til gruppen
Tak tak..
Glæder mig til at følge dig og de andre herinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128