synes maven har ændret sig :) 39+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.300 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. september 2011

TrineMine86

ihh har lige lagt billeder ind i lørdags, hvor jeg var 39+1, men hold da op, synes min mave er blevet hele anderledes de sidste 2 dage,  for at det er fordi der snart sker noget og vores lille dreng kommer ud  

billede 1 er fra i lørdags 39+1

billede 2 og 3 fra idag 39+3

kan i se en forskel eller er det bare mig? kan i hvert fald mærke forskel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Benjamins'mor

Hold da op ja, sikke da en forskel. 

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ihh har lige lagt billeder ind i lørdags, hvor jeg var 39+1, men hold da op, synes min mave er blevet hele anderledes de sidste 2 dage,  for at det er fordi der snart sker noget og vores lille dreng kommer ud  

billede 1 er fra i lørdags 39+1

billede 2 og 3 fra idag 39+3

kan i se en forskel eller er det bare mig? kan i hvert fald mærke forskel

Ja, synes der er tydelig forskel! Og det er lidt skægt, for min mave er blevet på samme måde siden i går synes jeg. Som om den starter længere nede, og barnet er faldet nedaf. Måske er det et godt tegn! Håber du snart får bebs i armene  

Anmeld

19. september 2011

Benjamins'mor

benjamins'mor skriver:

Min mave blev også sådan meget hurtigt på få dage. Syntes også min var spids.

Anmeld

19. september 2011

TrineMine86

benjamins'mor skriver:

ja ikk? er glad for det ikk bare er mig der er blevet tosset hehe  okei, blev din mere spids lige får fødslen eller gik der lang tid fra den blev spids til du fødte??

Anmeld

19. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Ja, synes der er tydelig forskel! Og det er lidt skægt, for min mave er blevet på samme måde siden i går synes jeg. Som om den starter længere nede, og barnet er faldet nedaf. Måske er det et godt tegn! Håber du snart får bebs i armene  

ihh hvor skægt  ja det er vildt der kan ske så meget på 1 dag eller 2.. jeg håber da det er fordi han endelig har sat sig fast, for det har han ikke gjort endnu

ja det kunne være skønt snart at guldklumperne i armene

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ihh hvor skægt  ja det er vildt der kan ske så meget på 1 dag eller 2.. jeg håber da det er fordi han endelig har sat sig fast, for det har han ikke gjort endnu

ja det kunne være skønt snart at guldklumperne i armene

Det havde min heller ikke sidste uge. Skal du ligge dig ned hvis vandet går så? Men du har jo også termin lige om lidt  

Anmeld

19. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Det havde min heller ikke sidste uge. Skal du ligge dig ned hvis vandet går så? Men du har jo også termin lige om lidt  

jeg er total forvirret over det, har snakket med 2 forskellige JM, den ene sagde jeg skulle ligge mig ned, ligemeget hvor jeg befandt mig, den anden mente ikke det var nødvendigt  så Hmm.. jeg tænker at hvis vandet går i en stor skylle, så ligger jeg mig ned, men hvis det siver, så tager jeg den lidt med ro  men jeg tror min fødsel kommer til at starte med veer, det er jo egentlig en ret lille procentdel der starter ved vandafgang så..

hvad med dig??

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

jeg er total forvirret over det, har snakket med 2 forskellige JM, den ene sagde jeg skulle ligge mig ned, ligemeget hvor jeg befandt mig, den anden mente ikke det var nødvendigt  så Hmm.. jeg tænker at hvis vandet går i en stor skylle, så ligger jeg mig ned, men hvis det siver, så tager jeg den lidt med ro  men jeg tror min fødsel kommer til at starte med veer, det er jo egentlig en ret lille procentdel der starter ved vandafgang så..

hvad med dig??

Better safe than sorry tænker jeg! Jeg fik at vide jeg skal ligge mig hvis det går i en skylle uanset hvor jeg er, men tror også jeg ligger mig hvis det siver, og så ringer jeg lige til FG og spørger hvordan jeg skal forholde mig  

Anmeld

19. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Better safe than sorry tænker jeg! Jeg fik at vide jeg skal ligge mig hvis det går i en skylle uanset hvor jeg er, men tror også jeg ligger mig hvis det siver, og så ringer jeg lige til FG og spørger hvordan jeg skal forholde mig  

ja det er selvfølgelig rigtig  men hvis vandet går, så tror jeg man ringer lige meget hvad hehe  jeg har jo mistet den første del vand, fra den yderste hinde, og der synes jeg da godt nok jeg fik våde bukser, men fik at vide at det kun var ca 1-2 dl der er i den yderste hinde, så tør da ikek tænke på en vandskade man laver når det er fostervandet der går hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.