MD scanning overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Silas&Mille

Frk-Lotusblomst skriver:

Tillykke. Dejligt med en af hver.

takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Silas&Mille

bulderfiz skriver:

Stort tillykke

takker

Anmeld

19. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

SilasMor skriver:

Takker.

Ja det er skønt. Havde ellers været lidt nervøs for jeg ikke rigtig har mærket noget til hende endnu. Men hun ligger simpelthen bare på en måde så jeg ikke rigtig kan mærke noget. I dag lå hun også med ryggen ud ad

Sådan er det også hos mig, og så fik jeg endda også at vide at pga. jeg er overvægtig i forvejen mærker jeg hende nok ikke så meget som måske andre ville

Anmeld

19. september 2011

Silas&Mille

rikkeregnbue skriver:

Sådan er det også hos mig, og så fik jeg endda også at vide at pga. jeg er overvægtig i forvejen mærker jeg hende nok ikke så meget som måske andre ville

Sådan havde jeg det ikke med Silas. 

Jeg er også overvægtig og mækede en pæn del til ham fra uge 22 (eller der omkring) og frem. 

Så det giver jeg ikke så meget for  Satser nu også på at lillesøster vender sig rundt og laver lidt ballade om nogle uger

Anmeld

19. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

SilasMor skriver:

Sådan havde jeg det ikke med Silas. 

Jeg er også overvægtig og mækede en pæn del til ham fra uge 22 (eller der omkring) og frem. 

Så det giver jeg ikke så meget for  Satser nu også på at lillesøster vender sig rundt og laver lidt ballade om nogle uger

Er i uge 22 i dag, og synes bare ikke rigtigt jeg mærker hende. Kun når jeg sådan bøjer mig forover og maser maven lidt - og det skulle jeg jo helst lade være med  Men det trøster lidt, at vide at andre ikke havde det sådan selvom de bar et par ekstra kilo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.