Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej hvor dejligt! Stort tillykke og synes du skal vente. Nogle ting vil man gerne selv dele
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæmpe tillykke
mrs X skriver: Nej hvor dejligt! Stort tillykke og synes du skal vente. Nogle ting vil man gerne selv dele
Lige præcis! Fik grønt lys til at fortælle jer hun havde født, men synes selv hun skal sige navnet og mere info
Frøken J. skriver: Lige præcis! Fik grønt lys til at fortælle jer hun havde født, men synes selv hun skal sige navnet og mere info
Nemlig! Dejligt at høre hun er så overskudsagtig Super godt gået!
Stoort tillykke til hende!
stort tillykke med den lille ny..
Det gik dælme stærkt
Håber de alle tre har det godt
iiih stort tillykke
Stort tillykke til dem
Frøken J. skriver: Har lige fået SMS fra Mettes kæreste. Hun har født deres søn kl. 16.29. Det var en lynfødsel! Hun ankom på fødegangen 13.15 og var 1 cm åben. Kl. 14.40 var hun 5 cm åben, og den lille var ude kl. 16.29! De har det godt, og hun ligger med ham på maven nu Jeg ved ikke om jeg må fortælle navnet, eller om hun selv vil have lov, men det er SÅ sødt STORT tillykke til dem!
Har lige fået SMS fra Mettes kæreste. Hun har født deres søn kl. 16.29. Det var en lynfødsel! Hun ankom på fødegangen 13.15 og var 1 cm åben. Kl. 14.40 var hun 5 cm åben, og den lille var ude kl. 16.29! De har det godt, og hun ligger med ham på maven nu Jeg ved ikke om jeg må fortælle navnet, eller om hun selv vil have lov, men det er SÅ sødt
STORT tillykke til dem!
ej hvor hurtigt.. ved du hvor stor han er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128