Update ...hjerteblink!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

sofiell89

baby84 skriver:

uha hvor spændende..  Lav lige en update når scanningen er overstået

Det kan du tro jeg nok skal gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

viben

Jeg blev scannet for 2 uger siden hvor der sørme var hjerteblink!! :-) Der var jeg 7+0, og jeg skal scannes igen her den 4/10, mest af alt fordi jeg har en sød gynækolog der forstår hvor nervøs man kan være når man tidligere har prøvet at fosteret er gået til grunde uden at kroppen afstøder og opdager det. Så der vil jeg være 10+0, og jeg glæder mig helt vildt til at se forskellen. Har en god fornemmelse!

Anmeld

26. september 2011

baby84

viben skriver:

Jeg blev scannet for 2 uger siden hvor der sørme var hjerteblink!! :-) Der var jeg 7+0, og jeg skal scannes igen her den 4/10, mest af alt fordi jeg har en sød gynækolog der forstår hvor nervøs man kan være når man tidligere har prøvet at fosteret er gået til grunde uden at kroppen afstøder og opdager det. Så der vil jeg være 10+0, og jeg glæder mig helt vildt til at se forskellen. Har en god fornemmelse!

Åh hvor dejligt. Tillykke

Åh er da lidt misundelig på jer der skal scannes to gange før NF. Selvfølgelig ikke på årsagen, for jeg kan godt forstå at du er ex nervøs, men fordi det kunne være så dejligt at skulle se den lille flere gange.

Du må lige give en update når du har været afsted

Rigtig megen held og lykkke

Anmeld

26. september 2011

viben

baby84 skriver:

Åh hvor dejligt. Tillykke

Åh er da lidt misundelig på jer der skal scannes to gange før NF. Selvfølgelig ikke på årsagen, for jeg kan godt forstå at du er ex nervøs, men fordi det kunne være så dejligt at skulle se den lille flere gange.

Du må lige give en update når du har været afsted

Rigtig megen held og lykkke

Har du slet ikke mulighed for endnu en scanning? Jeg synes bare at der var så lang tid til, når nf først er 13+0...

Skal nok give en update - kan være at der endda kommer et billede

Anmeld

27. september 2011

Lisbeth1985

Hej søde!

Hvor er det stort, at i har set hjerteblink!! TILLYKKE

Hvornår har du så termin?

Jeg er sikker på, at det hele nok skal komme til at gå godt

Anmeld

19. oktober 2011

Casist

Hej alle i søde mennesker.

jeg er ny herinde, og ved endnu ikke hvor langt jeg er i min graviditet. Jeg skal til scanning i morgen d. 20.10.11. Glæder mig helt vildt. men er ret sikker på at det bliver et april-maj barn..

Så hyggeligt at læse de forskellige indslag.

Anmeld

19. oktober 2011

DinNabo

Casist skriver:

Hej alle i søde mennesker.

jeg er ny herinde, og ved endnu ikke hvor langt jeg er i min graviditet. Jeg skal til scanning i morgen d. 20.10.11. Glæder mig helt vildt. men er ret sikker på at det bliver et april-maj barn..

Så hyggeligt at læse de forskellige indslag.

hejsa og velkommen. Blir spændende med din scanning!

mvh

Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.