21+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Schmoe

Ugentlig mave 21+1 med/uden tøj på  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Schmoe skriver:

Ugentlig mave 21+1 med/uden tøj på  

Næhhh, der var lige nogle nyere billeder. Du er godt nok fin. 

Anmeld

19. september 2011

Schmoe

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Næhhh, der var lige nogle nyere billeder. Du er godt nok fin. 

Ja, der gik jo lige en uge..  Men billedet er egentlig taget igår, så jeg er idag 21+2

Anmeld

19. september 2011

Schmoe skriver:

Ja, der gik jo lige en uge..  Men billedet er egentlig taget igår, så jeg er idag 21+2

Ih hvor dejligt! Jeg er 29+5. Tiden flyver!! 

Anmeld

19. september 2011

Schmoe

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih hvor dejligt! Jeg er 29+5. Tiden flyver!! 

Ja, det går ret stærkt lige efter uge 17, for der mærkede jeg liv for første gang og maven voksede helt vildt. Så forstår dig godt, at tiden går stærkt.

Mit bettebarn må dog godt blive derinde lidt endnu  

Iøvrigt tak for din kommentar til min mave  

Kender du kønnet på dit barn?

Anmeld

20. september 2011

Schmoe skriver:

Ja, det går ret stærkt lige efter uge 17, for der mærkede jeg liv for første gang og maven voksede helt vildt. Så forstår dig godt, at tiden går stærkt.

Mit bettebarn må dog godt blive derinde lidt endnu  

Iøvrigt tak for din kommentar til min mave  

Kender du kønnet på dit barn?

Jeg mærkede også liv tidligt. I uge 16 var det.  Vores bette må også gerne blive derinde lidt endnu. Men kommer bebs lidt før, altså fra 37+0, er det helt ok med mig, hehe 

Ja vi kender godt kønnet, men holder det hemmeligt for andre end nærmeste familie og de nærmeste venner. 

Hvad med Jer? 

Anmeld

20. september 2011

Schmoe

Ja, for min skyld må bettebarnet godt blive derinde helt til 40+0 Men det kan jo være, at jeg synes allerede efter 37+1, at det er længe nok og har mistet tålmodighed? 

Forståeligt at I helst vil holde kønnet hemmeligt for andre end nære familie og venner. Det samme har vi også

Egentlig var det ikke mening, at vi skulle vide kønnet før fødslen, men vi blev ligesom fristet til md-scanning, hvor vi kunne se den baby så fint og livlig, at vi blev nysgerrige. Men næste gang (forhåbentlig), vælger vi at lade det være en overraskelse for os selv og for alle andre

Har I fundet på nogle navn til bebsen?

Vi har fundet 4-5 stykker til kun det ene køn, men intet til det andet køn, da vi blev altid uenige.. Hehe.. Så heldigvis har vi de navne vi er enige om til det rigtige køn vi venter os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.