Kan bebs ligge så det føles som plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. september 2011

ano14316

Hej.. jeg er i uge 37.. 

Og jeg har hele tiden gået udfra at  det var måden bebsen lå på der gjorde at jeg meget af tiden har en smule ondt, og at min mave bliver hård, mange mange gane i løbet af dagen, ja næsten hver gang jeg bevæger mig mere end bare et par skridt.. 

Men så slog det mig i går aftes om det egentlig kunne være plukkeveer, for så er det jo noget jeg lige skal være lidt opmærksom på, når det er så meget.. 

For når jeg tænker tilbage på de første plukkeveer, og dem jeg får når jeg kører bil og der er huller i vejen.. så følels det egentlig rigtig meget sådan.. 

Hvor mange plukkeveer er det OK at have her i slutningen af graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

afrobabies

ano14316 skriver:

Hej.. jeg er i uge 37.. 

Og jeg har hele tiden gået udfra at  det var måden bebsen lå på der gjorde at jeg meget af tiden har en smule ondt, og at min mave bliver hård, mange mange gane i løbet af dagen, ja næsten hver gang jeg bevæger mig mere end bare et par skridt.. 

Men så slog det mig i går aftes om det egentlig kunne være plukkeveer, for så er det jo noget jeg lige skal være lidt opmærksom på, når det er så meget.. 

For når jeg tænker tilbage på de første plukkeveer, og dem jeg får når jeg kører bil og der er huller i vejen.. så følels det egentlig rigtig meget sådan.. 

Det bliver jo til mere og mere, jo længere du kommer hen, kroppen er ved at gøre klar til at der kan komme en baby ud Det er jo plukveerne, som gør at livmoderen bliver klar til at give slip på barnet

Anmeld

19. september 2011

ano14316

afrobabies skriver:

Det bliver jo til mere og mere, jo længere du kommer hen, kroppen er ved at gøre klar til at der kan komme en baby ud Det er jo plukveerne, som gør at livmoderen bliver klar til at give slip på barnet

jaa.. men jeg er i tvivl om det overhovedet er plukke veer, eller om det bare er bebsen der prøver at skubbe numsen ud i gennem min mave.. 

Anmeld

19. september 2011

afrobabies

ano14316 skriver:

jaa.. men jeg er i tvivl om det overhovedet er plukke veer, eller om det bare er bebsen der prøver at skubbe numsen ud i gennem min mave.. 

Hvis den er helt hård og spændt, så er det plukveer

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ano14316 skriver:

Hej.. jeg er i uge 37.. 

Det helt ok med plukveer. Nogen har dem ret tidligt, og så skal man passe lidt på, men hen mod slutningen er det helt fint. Hvis din mave er hård, så er det plukveer. Jeg har dem også, og har haft dem mere og mere de sidste par uger. Er 29+5 i dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.