Den bedste MD scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. september 2011

KittyMaMa

Hej piger!

Så blev det endelig min tur til MD scanningen! Det var så dejligt at se hende, - hun lå som ved nakkefoldscanningen med hænderne ved munden og puttede sig! Alt så fint ud!

Så dejligt efter en hård start med blødning og moderkagebiopsi! Og heller ikke min stofskiftesygdom har indtilvidere haft nogen indfyldelse, - hun var lige som hun skulle være!

Hilsen lettede og glade Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

poppe

Stort tillykke, hvor dejligt for jer

Jeg skal selv afsted d. 4 oktober, og er meget spændt, ligesom til nakkefoldsscanning synes jeg også at maner en anelse nervøs..

Anmeld

21. september 2011

Mussen2

KittyMaMa skriver:

Hej piger!

Så blev det endelig min tur til MD scanningen! Det var så dejligt at se hende, - hun lå som ved nakkefoldscanningen med hænderne ved munden og puttede sig! Alt så fint ud!

Så dejligt efter en hård start med blødning og moderkagebiopsi! Og heller ikke min stofskiftesygdom har indtilvidere haft nogen indfyldelse, - hun var lige som hun skulle være!

Hilsen lettede og glade Katja

Tillykke med den veloverståede scanning. Vi var selv afsted i dag og det er bare så fantastisk en følelse at få lov at kigge ind i hulen for en stund.

Vi havde også en super scanning med alt som det skulle være og en tap, som ikke var til at tage fejl af, vores datter skal have en LILLEBROR

Anmeld

21. september 2011

KittyMaMa

Mussen2 skriver:

Tillykke med den veloverståede scanning. Vi var selv afsted i dag og det er bare så fantastisk en følelse at få lov at kigge ind i hulen for en stund.

Vi havde også en super scanning med alt som det skulle være og en tap, som ikke var til at tage fejl af, vores datter skal have en LILLEBROR

Tak!  Hvor er det skønt med en lillebror til jer! Vi har en dreng i forvejen, så jeg synes det er så spændende med en pige, - det har jeg jo ikke prøvet før!

Dejligt at I havde en god scanning og alt var som det skulle være!

/K

Anmeld

21. september 2011

KittyMaMa

poppe skriver:

Stort tillykke, hvor dejligt for jer

Jeg skal selv afsted d. 4 oktober, og er meget spændt, ligesom til nakkefoldsscanning synes jeg også at maner en anelse nervøs..

Tak skal du have!

Jeg må sige, at jeg godt kan forstå du er nervøs! - Det var jeg også... Men så det så meget desto mere fantastisk, at opleve at alt ser fint ud (hvilket jeg er sikker på I også får af se).

Glæder mig til at høre nærmere omkring d. 4/10! Det bliver spændende! 

/Katja

Anmeld

30. september 2011

britten25

Tillykke Det er så skønt når alt er som det skal være.

Har selv været til MD scanning i dag, og vi fik at vide at alt er som det skal være Samt at vi venter os en lille pige

Det er klart den bedste scanning af dem alle..

Er nysgerrig for at høre om du/jer andre skal have flere scanninger 3D/4D ??????

Anmeld

30. september 2011

KittyMaMa

britten25 skriver:

Tillykke Det er så skønt når alt er som det skal være.

Har selv været til MD scanning i dag, og vi fik at vide at alt er som det skal være Samt at vi venter os en lille pige

Det er klart den bedste scanning af dem alle..

Er nysgerrig for at høre om du/jer andre skal have flere scanninger 3D/4D ??????

Hej med dig!

Stort tillykke med den lille pige!  - Med hensyn til scaninger skal jeg scannes igen om 2 uger, - dog kun min livmoder/livmorhals, også igen om 10 uger, - den sidste er en tilvækstscaning, hvor de skal se om den lille vokser som hun skal. Jeg har en stofskiftesygdom og får medicin, - derfor denne tilvækstscaning. - Vi har også bestilt tid til en 3/4 D scaning, men den er bare for `sjov´ og helt for egen regning! 

Hvad med dig? Skal I scannes flere gange?

Venligst Katja

Anmeld

2. oktober 2011

britten25

Tak skal du have  alt shiner i lyserødt herhjemme

Godt at lægerne har styr på det, så får du også et ekstra kig

Vi skal helt klart have en 3D/4D scanning i Vemmelev. Man får en lille DVD med hjem, men det er også for egen regning. Og så en lille hurtig scanning når der er en 1½mdr tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.