Asocial???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Doktor Doolittle

Er jeg det Jeg når måske at se 1 max. 2 veninder om ugen, mere bliver det ikke til. I hverdagen orker jeg næsten ikke. Er det bare mig eller er der andre, der har det sådan? Jeg tænker nogen gange om det skyldes min depression? Eller om der måske bare ER travlt med 2 børn, job osv.

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Heidimed lea

hejsa nej da jeg tror bare du er en fuldstændig normal kvinde/mor med alt som hører dertil. når jeg går påarbejde så ser jeg heller ikke flere

nu hvor jeg gpår hjemme så ser jeg lidt flere,men jeg priorterer altså stadig også hjemmelivet.
heidi
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2009

Stumpen

Efter at vi har fået Mathilde har jeg også mistet et par veninder, det er kun de virkelig nære og tætte veninder der er tilbage.. Ikke at jeg kan prale med nogensinde at have haft mange veninder, men jeg tror det er en almindelig udvikling der sker.. Ens familie tager meget af ens tid og med arbejde oveni, ja så prioriteres familien bare endnu højere -i hvert fald i min verden..

Anmeld

22. januar 2009

Smølf

Associal... Nej det vil jeg i hvert fald ikke kalde dig. Synes det er flot, at du formår at se veninderne så tit... Jeg tror et eller andet sted, at man bare må erkende, at man kommer til at se hinanden på en anden måde når man har fået børn...

Nu ved jeg ikke med jer, men vi har vel en 6-7 gode vennepar som vi ses regelmæssigt med og hvis man også skal have en friweekend en gang imellem, ja så må der vel gå noget tid imellem man ser hinanden, eller?
Måske er det os som er associale?

Neta

Anmeld

23. januar 2009

Doktor Doolittle

Heidimed lea skriver:

hejsa nej da jeg tror bare du er en fuldstændig normal kvinde/mor med alt som hører dertil. når jeg går påarbejde så ser jeg heller ikke flere

nu hvor jeg gpår hjemme så ser jeg lidt flere,men jeg priorterer altså stadig også hjemmelivet.
heidi

Dejligt med en hilsen fra dig søde Heidi og hvor ser I bare skønne ud alle 3, jeg smelter helt ved synet af jeres dejlige familie

Anmeld

23. januar 2009

Doktor Doolittle

Stumpen skriver:

Efter at vi har fået Mathilde har jeg også mistet et par veninder, det er kun de virkelig nære og tætte veninder der er tilbage.. Ikke at jeg kan prale med nogensinde at have haft mange veninder, men jeg tror det er en almindelig udvikling der sker.. Ens familie tager meget af ens tid og med arbejde oveni, ja så prioriteres familien bare endnu højere -i hvert fald i min verden..

Jeg har heller ikke mange veninder, og ja det er nok bare en naturlig udvikling, der sker https://www.baby.dk/_FckEditor/editor/images/smiley /Msn6Renamed/30. hvilket vel egentlig også er ok

Anmeld

23. januar 2009

Doktor Doolittle

Netapige skriver:

Associal... Nej det vil jeg i hvert fald ikke kalde dig. Synes det er flot, at du formår at se veninderne så tit... Jeg tror et eller andet sted, at man bare må erkende, at man kommer til at se hinanden på en anden måde når man har fået børn...

Nu ved jeg ikke med jer, men vi har vel en 6-7 gode vennepar som vi ses regelmæssigt med og hvis man også skal have en friweekend en gang imellem, ja så må der vel gå noget tid imellem man ser hinanden, eller?
Måske er det os som er associale?

Neta

Nej det er det samme her Jeg tror efterhånden jeg er kommet frem til, at jeg nok bare er helt normal, for en gangs skyld

Anmeld

23. januar 2009

Hejren

Bestemt ikke - fuldtidsjob og fuldtidsmor til 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.