Ah tror jeg har veer... Men er faktisk i tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Mutti2B

Weeeeee, hvor er det bare alt for spændende, søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Havde lige en som gjorde pænt nas.. Har smidt en sms afsted til manden, men at han kan være helt roligt endnu, det er hverken regelmæssigt eller kræftige... 

Ej Dorthe, come on! Du må ikke gøre det mod mig! Både dig, Kofoed. og Maybebaby på samme dag! Jeg DØR en langsom død af misundelse, og hvem skal jeg så pive sammen med over at være højgravid?? haha! 

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Ej Dorthe, come on! Du må ikke gøre det mod mig! Både dig, Kofoed. og Maybebaby på samme dag! Jeg DØR en langsom død af misundelse, og hvem skal jeg så pive sammen med over at være højgravid?? haha! 

Jamen jamen, jeg kan jo ikke stoppe... 

Der er da Nina... 

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

Mutti2B skriver:

Weeeeee, hvor er det bare alt for spændende, søde

Rigtig spændende er det... 

Anmeld

19. september 2011

maryjane

Mira0911 skriver:

Nu har jeg oplevet 5-6 gange at der komme nogle milde smerter i lændet, når lillesøster presser på, og der er pauser imellem smerterne... Altså de er ikke slemme eller noget, de er til at holde ud endnu... Slet ikke regelmæssige eller kræftige... 

Jeg er så meget i tvivl om det er begyndende veer.... De har slet ikke mærket som de tidligere veer jeg har haft for 2 mdr siden... 

Synes det ER så pinligt som som andengangs at være i tvivl... 

Med Julie vågnede jeg om morgen ved at veerne væltede indover hinanden, opstarten på det dengang kunne vel godt være det jeg har nu, hvor jeg så bare ikke vågnede af det dengang...? 

Håber der sidder nogle der ude som kan hjælpe... 

Psssst..... 

Dem der er venner med mig på facebook - Vær sød ikke at skrive om det på facebook, da vi ikke ønsker at familierne skal vide når der går noget i gang og når jeg er i fødsel... 

Så kan du godt lige tage at sende lidt støv tilbage, kan du. Er slet ikke misundelig, heh.

Held og lykke.

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

vi kan pive sammen over at være højgravide når andre nu er gået i fødsel.

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

NNM skriver:

Satme i orden haha! De forlader os jo allesammen nu, Nina! 

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Satme i orden haha! De forlader os jo allesammen nu, Nina! 

ja. piiiiiv.

så kunne det jo så kun være rigtig sjovt hvis vi så gik i fødsel på samme tid eller hvertfald samme dag. så kan de heppe på os nu når vi hepper på dem.

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

Håber jo så at det her bliver til noget... 

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

NNM skriver:

ja. piiiiiv.

så kunne det jo så kun være rigtig sjovt hvis vi så gik i fødsel på samme tid eller hvertfald samme dag. så kan de heppe på os nu når vi hepper på dem.

God idé! Vi kunne også bare gå i fødsel i dag, så er der SERIØST baby-boom. Haha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.