Hjælp mig!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
411 visninger
0 svar
0 synes godt om
19. september 2011

maria1988

hej vil lige høre hvad i syns eller hvad jeg skal gøre??

jeg har en kæreste som har to dejlige drenge. og vi har dem en uge af gangen og så er de hjemme ved ders mor en uge af gangen.. men vi har flere gange set drengene hvor de ikke har så meget tøj på når de er ude og det er koldt nu.. david på 5år bliver hurtigt syg og det er jeg jo ikke glad for fordi at så kan han ikke komme i børnehave og det er ikke fordi at jeg ikke ivl have ham hjemme ved mig fordi at det vil jeg meget gerne men det er ikke godt for  ham fordi at david sprog er ikke som alle anders han har svært ved at udtale ordene.. men nu kommer det som meget gerne vil h ave hjælp til

Jack på 9 år er kommet flere gange op til mig og min kæreste og grædt helt vildt fordi at hans mor har sparket til hans spille maskine ds¨i og han har sagt flere gange jeg vil ikke hjem til mor og det har han sagt rigtigt mange til mig og jeg har sagt det han min kæreste og den lille David på 5år har også sagt at han ikke vil hjem og de siger det til mig fordi at de ved at jeg er der for dem 110% og det er bare svært for mig fordi at jeg kan ikke hjælpe dem med det

jack kom op til mig den anden dag med sin skoletaske og sagde at han ville ikkeh jem han ville ikke snakke med hans mor og det fortalte  han mig at han og david var blevet sure på ders  mor fordi at hun hade sagt at de ikke måtte kalde mig for mor maria og de må ikke kalde min far oig mor for mormor og morfar men det er dem der har valgt det og ikke os men de var så gået hjemme fra ders mor uden og sige noget til hende

og ders mor køber ikke tøj til dem elller noget det er mig og brian der køber og det har de jo på om søndagen når de skal hjem  og så får vi det ikke tilbage og det drengene for af legetøj eller tøj eller sko det får de af hendes mor og far

hun får børne penge til den store Jack fordi at han bor hos hende og jack får ikke noget hun kunne ikke engang købe en ny skole taske til han eller gøre ham klar til skole igen det måtte min kæreste og mig gøre og vi får ikke penge til jack kun til david så jeg måtte hen og tigge min far og mor om hjælp til at gøre Jack skole klar

vi har været til en advokat og sagt at vi gerne vil have jack bodene hjemme ved os vi har den lille david bodene her hos os

jack har give udtryk for at han ville bo hjemme ved min kæreste og mig og det har han sagt til sin far nu også og nu vil vi kæmpe for at få dem begge til at bo sammen fordi at de kan ikke holde til det har.. og jack er en meget sårbar dreng

mår jack og david er hjemme ved ders mor: jack slår og sparket sin mor og råber og smader alle hendes døre der hjemme han kan styre sin mor fordi at hun ikke kan tag kaæpen med ham. david er hendes lille dreng hun gør forskæl på dem hele tiden og det er der mange der gør

her oppe ved jack hvem der bestemmer og han kan ikke lavet noget slemt uden han bliver straffet ved at komme tidligt i seng eller sat på en stol eller på værelset men det er der ikke noget af hjemme ved ders mor

jack har sagt til sin mor at han ville bo hjemme ved hans far og det har hun sagt det er i orden men så ser du kan mig hver anden weekend.. og da jack sagde det blev vi glade jo

vi har jo sagt vil advokaten at det er bedst at de bor sammen helt tiden og nu er vi lidt bange for at jack ikke vil sige det når det kommer til stykket og han vælger sin mor og så mister vi david og så ser vi den kun hver anden weekend

vi hade håbet at hun ville opgive jack men det sammen men der gør hun nok ikke da min kæreste har set hende i dag med bussen på vej ind til byen og hun tager ALDRIG fri fra hendes arbejde

glemte lige og sige at når jack og davis snakker om ders mor vil hun heller drikke alle pengene op istedet for og køb noget til dem

HJÆLP MIG OG KÆRESTEN er lidt bange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.