Help me.. ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Anonym trådstarter

Har valgt at være ano, for synes det er lidt af et pinligt emne at snakke med så mange om, men synes det er lidt underligt jeg egentlig ikke har kommet af med det jeg plejer. fredag, lørdag og næsten hele søndagen kom jeg ikke af med noget som helst og det underlige er at jeg slet ikke har haft ondt i maven , som jeg tænker man da må have hvis man skulle være forstoppet?

men så søndag aften satte jeg mig på potten og der kom lidt, men synes ikke så meget som der burde efter så mange dage hm...

Hvad dælen kan der lige være galt med mig? Plejer jo at have hver dag, men næ næ ikke denne gang....  

Har forresten stadig ikke ondt i mavsen ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

lycly

Anonym skriver:

Har valgt at være ano, for synes det er lidt af et pinligt emne at snakke med så mange om, men synes det er lidt underligt jeg egentlig ikke har kommet af med det jeg plejer. fredag, lørdag og næsten hele søndagen kom jeg ikke af med noget som helst og det underlige er at jeg slet ikke har haft ondt i maven , som jeg tænker man da må have hvis man skulle være forstoppet?

men så søndag aften satte jeg mig på potten og der kom lidt, men synes ikke så meget som der burde efter så mange dage hm...

Hvad dælen kan der lige være galt med mig? Plejer jo at have hver dag, men næ næ ikke denne gang....  

Sådan synes jeg egentlig også jeg havde det da jeg var gravid . Det kom og gik lidt i perioder . Så tror ikke du skal tænke så meget over det. Selvfølgelig hvis der går en hel uge, bør du nok spørge din læge

Anmeld

19. september 2011

B&J

hvor langt er du henne??

for 12dage før min teramin have jeg det også også gik vandet også om aften kunne jeg igen og der havde jeg gået en uge uden at kunne noget overhovede og havde eller ikke ondt i maven...

Anmeld

19. september 2011

maryjane

Anonym skriver:

Lyder som forstoppelse. Der behøver ikke være smerter, i hvert fald ikke til at starte med. Synes du skal snakke med din læge om det, kan være du kan få noget at sætte maven i gang med. Ved jo ikke hvad du spiser, og om du får rørt dig.

Men ved at forstoppelse er en pain in the a**.

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvor langt er du henne??

for 12dage før min teramin have jeg det også også gik vandet også om aften kunne jeg igen og der havde jeg gået en uge uden at kunne noget overhovede og havde eller ikke ondt i maven...

Jeg er 38+0 idag hmm...

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Lyder som forstoppelse. Der behøver ikke være smerter, i hvert fald ikke til at starte med. Synes du skal snakke med din læge om det, kan være du kan få noget at sætte maven i gang med. Ved jo ikke hvad du spiser, og om du får rørt dig.

Men ved at forstoppelse er en pain in the a**.

Ellers må jeg prøve at drikke helt vildt meget vand idag for at se om det ikke sætter gang i noget ??

Anmeld

19. september 2011

Tona

Anonym skriver:

Hvis du gerne vil have lidt gang i det, så drik et par glas sveskejuice

Anmeld

19. september 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg er 38+0 idag hmm...

jaa tror babyen presser på og der for du har en del forstoppelse tror helt klart det stopper når den kommer ud

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Hvis du gerne vil have lidt gang i det, så drik et par glas sveskejuice

Pyha... det er klamt, men det skal jo bare ned så

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa tror babyen presser på og der for du har en del forstoppelse tror helt klart det stopper når den kommer ud

Det har også været min tanke at han ligger i vejen, han ligger også fast og godt langt nede, kan da mærke det stikker på sådan en underlig måde når hovedet det drejer lidt dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.