Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Haha, vores hund vil også gerne have gulerødder. Men han spiser dem ikke rigtig længere. De skal bare dø! Gulerods-flis... haha.
Haha, vores hund vil også gerne have gulerødder. Men han spiser dem ikke rigtig længere. De skal bare dø! Gulerods-flis... haha.
Hihi... Vores elsker det... Efter han er kommet på slankekur..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Hihi... Vores elsker det... Efter han er kommet på slankekur..
Hvilken en er det nu i har? Vi har en creme/hvid golden Han er lille af sin race. Total nuttet.
Det er en labrador vi har...
ham her... Han har sin egen sofa...
Mira0911 skriver: Det er en labrador vi har... ham her...
ham her...
Nå jaaaa Ih han er lækker
Ja jeg er helt pjattet med hunde.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Nå jaaaa Ih han er lækker Ja jeg er helt pjattet med hunde.
Han er rigtig dejlig...
Hmm... Kan mærke at tøsen presser på, bagtil så det går i lændet... Det gør faktisk lidt nas...
Mira0911 skriver: Han er rigtig dejlig... Hmm... Kan mærke at tøsen presser på, bagtil så det går i lændet... Det gør faktisk lidt nas...
Uhhh... det lyder da lidt som veer??? Altså vi har jo aftalt i morgen ik. Så hun kan da bare tage at finde vej nu. Hehe.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Uhhh... det lyder da lidt som veer??? Altså vi har jo aftalt i morgen ik. Så hun kan da bare tage at finde vej nu. Hehe.
Synes ikke det føles som veer... Nu er der f.eks ikke noget...
Kan du så se at få hende ud Idag er nemmelig en rigtig god dag at have fødselsdag på
Ja det kan jeg se på din ticker... Jeg arbejder ligeså stille på sagen...
Stort tillykke med Marcus...
Mira0911 skriver: Synes ikke det føles som veer... Nu er der f.eks ikke noget...
Ihhh, hun må da snart presse på det rette sted, hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128