Så ramte jeg Terminen som er idag!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ja... Så jeg kan sove godt igen og få min søvn... Jeg sover næsten ikke mere... 

ja det vil da hvertfald være dejlig. kender det alt for godt hvertfald det med ikk rigtig at sove.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

ja det vil da hvertfald være dejlig. kender det alt for godt hvertfald det med ikk rigtig at sove.

Ja, plus at strækmærkerne er nået helt ned på mine ben, så jeg ligger og klør i det konstant... Jordemoderen sagde at hvis jeg slet ikke sov om natten, kunne det være en grund til at jeg bliver sat igang... 

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ja, plus at strækmærkerne er nået helt ned på mine ben, så jeg ligger og klør i det konstant... Jordemoderen sagde at hvis jeg slet ikke sov om natten, kunne det være en grund til at jeg bliver sat igang... 

okay. det er da mega nedern. mine strækker sig kun lidt på maven og er begyndt at klø så har fået flere øv øv.

det er da kun godt hvis du så kan blive sat igang, det er jo også vigtigt med søvn så du har overskud til dagen.

Anmeld

19. september 2011

Maja88

kom så uuuuuuuuuuuuuuuudddd baby

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

okay. det er da mega nedern. mine strækker sig kun lidt på maven og er begyndt at klø så har fået flere øv øv.

det er da kun godt hvis du så kan blive sat igang, det er jo også vigtigt med søvn så du har overskud til dagen.

Jeg kan anbefale dig at smøre noget mandelolie på som lindre kløen og after sun hjælper også her... 

Jeg har så kradset så meget i strækmærkerne på maven at der kommer lidt sår hist og her... 

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

Maja88 skriver:

kom så uuuuuuuuuuuuuuuudddd baby

Ja lige NU... Hehe... 

Anmeld

19. september 2011

maryjane

VEstøv afsted til dig.

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Jeg kan anbefale dig at smøre noget mandelolie på som lindre kløen og after sun hjælper også her... 

Jeg har så kradset så meget i strækmærkerne på maven at der kommer lidt sår hist og her... 

har en fed crem der hjælper som jeg smøre med hver dag næsten. og ellers en olie der er til maven.

det hedder mor og barn mavecrem/olie

det er da slet ikk fedt at du har kredset så meget.

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

har en fed crem der hjælper som jeg smøre med hver dag næsten. og ellers en olie der er til maven.

det hedder mor og barn mavecrem/olie

det er da slet ikk fedt at du har kredset så meget.

Jeg som troede at strækmærker ikke vil klø... Det fandt jeg ud af...  

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

maryjane skriver:

VEstøv afsted til dig.

Tusind tak skal du have.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.