Ved i måske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Mathilde

...hvilken autostol der er bedst/mest sikker.

Römer baby safe eller Emmaljunge first class

Vi er nemlig blevet tilbudt en römer baby safe gratis (brugt til 1 barn) men der er en der har en emmaljunga first class til salg herinde til 850kr.
Hvad ville i vælge?

Knus Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Mca<3

Mathilde skriver:

...hvilken autostol der er bedst/mest sikker.

Römer baby safe eller Emmaljunge first class

Vi er nemlig blevet tilbudt en römer baby safe gratis (brugt til 1 barn) men der er en der har en emmaljunga first class til salg herinde til 850kr.
Hvad ville i vælge?

Knus Mathilde

vi har valgt rømer baby safe ,,, De har været længe på markedet i autostole så tænker at det jo må være godt Nem at montere i bilen og nem at montere baby i .

Anmeld

22. januar 2009

malou

Står det ikke på FDM`s hjemmeside under test?? Har ikke selv kigget... men et forslag!!

Knus malou

Anmeld

22. januar 2009

Karina

Jeg mener ikke at Emmaljunge first class var med i testen. Min mand får bladene og har selv fundet det frem for en måneds tid siden - der er lidt flere i bladet end på hjemmesiden

Römer har har bedst karakter og det er også den vi har valgt begge gange (9-18 & 15-36)

http://www.fdm.dk/public/biler/trafiksikkerhed/bornibilen/barnestole/2008+efterar/barnestoltest2008.htm?filter=public

mvh. Karina

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

rømer er et rigitg godt mærke...
Vi købte selv emmaljunga first class, da vi fik den til billige penge fra ny...

Men hvis vi kunne få en rømer som har været brugt til et barn gratis ville vi nok gøre det...

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

Karina skriver:

Jeg mener ikke at Emmaljunge first class var med i testen. Min mand får bladene og har selv fundet det frem for en måneds tid siden - der er lidt flere i bladet end på hjemmesiden

Römer har har bedst karakter og det er også den vi har valgt begge gange (9-18 & 15-36)

http://www.fdm.dk/public/biler/trafiksikkerhed/bornibilen/barnestole/2008+efterar/barnestoltest2008.htm?filter=public

mvh. Karina

den er blevet testet, men kan ikke finde testen... alle de ting som de sælger i ønskebørn er godkendte og testet...

Fik vi afvide da vi kiggede på autostole og barnevogn...

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

Hi hi en recaro hi hi ved godt den ikke er bland dine 2. men ville lige ud med mit valg griner.

Anmeld

22. januar 2009

malou

Diana/Claus skriver:

Hi hi en recaro hi hi ved godt den ikke er bland dine 2. men ville lige ud med mit valg griner.

Jeg har også Recaro til Victor.... bedste valg for os

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

malou skriver:

Jeg har også Recaro til Victor.... bedste valg for os

Nemlig findes ikke bedre til os.

Anmeld

22. januar 2009

Noah08

ja nu er det mig selv der har emmaljunga stolen til salg både römer og emmaljunga er nogen gode stole, stod selv og sku vælge mellem de to. Men hvis du er blevet tilbudt en römer skal du glad tage imod den for både kvalitet og sikkerhed er i top, generelt ligger römer altid i top i test og emmaljunga er stadig så ny så jeg har ikke set test på den endnu, kender lidt til det gennem mit job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.