prøver at blive gravid men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har min mens, og den er liiigggee ved at forsvinde, så skulle bare lige for sjov prøve de nyindkøbte ægløsningsteste, og den så sådan ud 

kan man godt ha ægløsning når man bløder????

for det siger den da jeg har ik?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Anonym trådstarter

den forsvandt hurtigt 

Anmeld

19. september 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg har min mens, og den er liiigggee ved at forsvinde, så skulle bare lige for sjov prøve de nyindkøbte ægløsningsteste, og den så sådan ud 

kan man godt ha ægløsning når man bløder????

for det siger den da jeg har ik?

Hejsa..

Jeps det kan man godt, både min mor og mig selv er blevet gravide dagen efter endt mens.. Så det kan godt lade sig gøre.. :-)

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Hejsa..

Jeps det kan man godt, både min mor og mig selv er blevet gravide dagen efter endt mens.. Så det kan godt lade sig gøre.. :-)

ja og det er sådan den skal se ud ik? ihh kan da love på at han kommer på overarbejde når han får fri så 

Anmeld

19. september 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

ja og det er sådan den skal se ud ik? ihh kan da love på at han kommer på overarbejde når han får fri så 

Jo vil jeg mene, er ikke 100%, men de er jo lige tydelige og det er vidst også det de skal være ;-)

Hihi.. Vil han sikkert heller ikke have noget imod ;-) Hihi.. Hrldo og lykke og happy humping ;-)

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Jo vil jeg mene, er ikke 100%, men de er jo lige tydelige og det er vidst også det de skal være ;-)

Hihi.. Vil han sikkert heller ikke have noget imod ;-) Hihi.. Hrldo og lykke og happy humping ;-)

hehe har lige ringet til ham og bedt ham om at komme hjem i pausen 

Tusind tak for svar 

Anmeld

19. september 2011

tinasmor

Jeg kender ikke de der teste du vider. Men dem jeg tog (billig teste.dk) der var der altid to streger men den ene var så mindre synlig end den anden og så var der ikke æl, først når de var lige så tydelige eller den ene mere tydelig end den anden var der æl. Men det ser da ud som om din er postiv.

Anmeld

19. september 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Tusind tak for svar 

Hehe hvor godt ;-)

Anmeld

19. september 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Tusind tak for svar 

Hehe hvor godt ;-)

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Jeg kender ikke de der teste du vider. Men dem jeg tog (billig teste.dk) der var der altid to streger men den ene var så mindre synlig end den anden og så var der ikke æl, først når de var lige så tydelige eller den ene mere tydelig end den anden var der æl. Men det ser da ud som om din er postiv.

har lige købt sådan en billig test og prøvet den, og den viser det samme, så den er nok god nok. Troede bare stadig ikke det kunne lade sig gøre 

Nu kan jeg jo bedre forstå det tog over et år og lave nummer et, vi havde jo ikke sex mens jeg havde mens 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.