Skal tabe mig - andre...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Sitrani

Hej piger..

Har besluttet at nu skal det være.. Jeg skal tabe mig igen!!! Tog 18 kg på under graviditeten og har tabt 11 kg af dem.. Men vil gerne meget længere ned - gerne tabe 10-15 kg mere.. Lige n vejer jeg 85 kg og vil gerne under 75 kg..

Er der nogen der er igang med at tabe sig lige så mange kg..? Hvordan gør I med træning, når man har en lille? Indtil videre tænker jeg, at jeg gerne vil op i et center og træne, da jeg ikke får gået de der lange ture med barnevognen jeg ellers havde tænkt mig.. Der skal mere til at motiverer mig, så jeg giver mig 100%.. Og kan bedst lige at gå på hold i et fitnesscenter, eller dyrke en holdsport...

Hilsen Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Benjamins'mor

Følger lige med her. Har nemlig spekuleret over det samme. 

Anmeld

19. september 2011

ano14316

Jeg skal gå til efterfødselsfitness, når jeg har født.. og der har man bare bebserne med.. 

Anmeld

19. september 2011

1977

Profilbillede for 1977
Mit tabeprojekt hedder 15 kg jeg går til zumba og spinning (på senior hold ) og der er 3 på barsel med på holdene Så det er en mulighed

Anmeld

19. september 2011

Sitrani

ano14316 skriver:

Jeg skal gå til efterfødselsfitness, når jeg har født.. og der har man bare bebserne med.. 

går jeg også til... men det er kun 1 gang om ugen, så det er ikke nok, og der er ikke fokus på vægttab, kun bækkenbunden, lænden og en smule opstramning.... så vil gerne gi' den mere gas!

Anmeld

19. september 2011

Sitrani

Jeanne skriver:

Mit tabeprojekt hedder 15 kg jeg går til zumba og spinning (på senior hold ) og der er 3 på barsel med på holdene Så det er en mulighed

okay... hvor er jeres børn så henne imens?? min kæreste arbejder om aftenen, så han kan ikke se efter lillepigen...

Anmeld

19. september 2011

Sofia

Jeg kæmper også med graviditetskiloene. Alfred er et halvt år nu, jeg mangler at tave 3 kilo, men vil gerne tabe 5 i alt så jeg kommer ned på en vægt jeg selv synes er pæn til mig, hvis man kan sige det sådan. Jeg bruger madlog, synes det fungerer rigtig godt for mig. Jeg holder dog som regel pause i weekenderne, da jeg gerne vil nyde lidt rødvin og god mad der, og så er det lettere at holde ud. Der ud over bruger jeg en Charlotte Bircow dvd, 7x10 min, det er en dvd der træner mave, baller og lår, og så skal man afsætte 10 min til det hver dag. Det passer perfekt til mig!

Anmeld

19. september 2011

signe.

STN skriver:

Hej piger..

Har besluttet at nu skal det være.. Jeg skal tabe mig igen!!! Tog 18 kg på under graviditeten og har tabt 11 kg af dem.. Men vil gerne meget længere ned - gerne tabe 10-15 kg mere.. Lige n vejer jeg 85 kg og vil gerne under 75 kg..

Er der nogen der er igang med at tabe sig lige så mange kg..? Hvordan gør I med træning, når man har en lille? Indtil videre tænker jeg, at jeg gerne vil op i et center og træne, da jeg ikke får gået de der lange ture med barnevognen jeg ellers havde tænkt mig.. Der skal mere til at motiverer mig, så jeg giver mig 100%.. Og kan bedst lige at gå på hold i et fitnesscenter, eller dyrke en holdsport...

Hilsen Sille

Jeg vejede 72 under graviditeten, skal ned på 51 og har indtil videre tabt 14 kg, ved at føde, og ved kosten... må ikke træne endnu pga kejersnit, men når jeg må, skal jeg afsted til noget hold 2 gange om ugen, hvor min kæreste så er hjemme ved børnene

Anmeld

19. september 2011

1977

Profilbillede for 1977
STN skriver:

okay... hvor er jeres børn så henne imens?? min kæreste arbejder om aftenen, så han kan ikke se efter lillepigen...

Jamen de er da med der er en baby række som sidder og kigger ( og griner indvendig ) på os den yngste er 10 uger og falder i søvn til musikken. Jeg er afsted om formiddagen, kan han ikke være fuldtidsfar der?

Anmeld

20. september 2011

Sitrani

Jeanne skriver:

Jamen de er da med der er en baby række som sidder og kigger ( og griner indvendig ) på os den yngste er 10 uger og falder i søvn til musikken. Jeg er afsted om formiddagen, kan han ikke være fuldtidsfar der?

Okay, hvor hyggeligt... Men er det ikke meget højt musik til sådan noget spinning-værk? Det synes jeg da...

Jo, han ville jo så godt kunne passe hende om morgenen/formiddagen, inden han tager på arbejde - han arbejder 10-12 timer om dagen.... Men så ser vi bare næsten ikke hinanden, når han kommer så sent hjem, så den eneste tid vi har sammen, er om formiddagen, så det ville være fedest, hvis man kunne tage bebse med til træning selvfølgelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.