I LÅÅÅÅÅÅÅÅÅV HEIDI (X Factor)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2008

linemus

A.I.G. skriver:

Jeg køber hendes kommende album med det samme....

Hvad med jer ?

KH Anette (der har overgivet sig X bølgen)

Ja, hun er helt fantastisk. Absolut! Hun er så fed og så "inde" i musikken, og når hun så ikke synger, så er hun bare sådan en lille rolig person.

Jeg synes, det er synd for Lisa, at hun røg ud, for hun synger også flot. Men hun mangler bare et eller andet... Synes dog absolut ikke at Bassim kan måle sig med hende...

Er det bare vores fjernsyn, eller synger Martin meget nasalt? Jeg kan godt høre, at han synger utrolig rent osv., men hans stemme er altså spøjs efter min mening...

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

A.I.G.

linemus skriver:

A.I.G. skriver:

Introvert ???????? Que ?, hvad betyder det ?

KH den uvidende

Indadvendthed

Super tak ! Så kan jeg også være med...

Nå men det synes faktisk er fedt... Lidt a la Catbird (Billie Koppel og mand)

KH

Anmeld

29. februar 2008

A.I.G.

linemus skriver:

A.I.G. skriver:

Jeg køber hendes kommende album med det samme....

Hvad med jer ?

KH Anette (der har overgivet sig X bølgen)

Ja, hun er helt fantastisk. Absolut! Hun er så fed og så "inde" i musikken, og når hun så ikke synger, så er hun bare sådan en lille rolig person.

Jeg synes, det er synd for Lisa, at hun røg ud, for hun synger også flot. Men hun mangler bare et eller andet... Synes dog absolut ikke at Bassim kan måle sig med hende...

Er det bare vores fjernsyn, eller synger Martin meget nasalt? Jeg kan godt høre, at han synger utrolig rent osv., men hans stemme er altså spøjs efter min mening...

Knus Line

Mht. Martin så er mit tv også i stykker, sød dreng men hamrende nasal

KH A

Anmeld

29. februar 2008

Pia.

Han Line ...
Ja hans stemme er bestemt "anderledes" men jeg tror det er det de/vi kan lide... jeg syntes han er super dygtig.... man må bare ikke håbe hans stemme ændre sig alt for meget.... Han er jo ikke så gammel....

Han er en chametrold uden lige syntes jeg...

Anmeld

29. februar 2008

LouiseViola

Ja, Heidi er fantastisk! Synes altså hun er fantastisk på scenen - hendes optræden virker så ægte!
Synes også Martin er super, men han er bare så ung! Kan ikke lade være med at tænke på om han kan klare presset, hvis han skulle gå hen og vinde (tænk hvordan det er endt med Jon fra popstars)
- Louise

Anmeld

1. marts 2008

Karina N.

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Ja - Var lige på nippet til at tude over den sang! :) Men gad da godt at hun lige fandt en anden måde at "optræde" på! :) Laura er sgu også virkelig god!! Trine - Så træt af at Bassim ikke er ude endnu!! Han kan jo ikke hamle op med de andre![/citat] Ja, Laura var heeeelt fantastisk i går. Hendes stemme er skøn og lidt "nemmere" at lytte til end Heidis. Til at starte med brød jeg mig ikke så meget om Heidi's lyd, men nu synes jeg at hun er fabelagtig speciel og dygtig. Jeg må, som sangerinde, bøje mig dybt i støvet over hendes kunnen! Hendes optræden er helt hendes egen, synes jeg, og der sgu fedt. Hvordan Bassim stadig kan være med på det her niveau kan jeg med min besdte forstand ikke fatte. Dommerne roser ham til skyerne hver gang - guderne må vide hvorfor!!

Anmeld

1. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]Karina N. skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Ja - Var lige på nippet til at tude over den sang! :) Men gad da godt at hun lige fandt en anden måde at "optræde" på! :) Laura er sgu også virkelig god!! Trine - Så træt af at Bassim ikke er ude endnu!! Han kan jo ikke hamle op med de andre![/citat] Ja, Laura var heeeelt fantastisk i går. Hendes stemme er skøn og lidt "nemmere" at lytte til end Heidis. Til at starte med brød jeg mig ikke så meget om Heidi's lyd, men nu synes jeg at hun er fabelagtig speciel og dygtig. Jeg må, som sangerinde, bøje mig dybt i støvet over hendes kunnen! Hendes optræden er helt hendes egen, synes jeg, og der sgu fedt. Hvordan Bassim stadig kan være med på det her niveau kan jeg med min besdte forstand ikke fatte. Dommerne roser ham til skyerne hver gang - guderne må vide hvorfor!! [/citat] Jep - Fatter det bare heller ikke! Er faktisk ved at være træt af Danske "talent-shows". Det handler efterhånden mere om medlidenhed og charme end at have talent. Kan da godt se at Bassim er en charmetrold og (Citerer lige IVF-Marie fra juli) at alle teenagepigerne der fik mobiler i julegave er med til at hive hans stemmer op, MEN - Synes bare han er så langt væk - Niveaumæssigt - Fra fx. Lisa! Var så træt af at hun røg ud. Men det må også have været svært for hende at stå i baggrunden af Heidi - Hvis Blachman havde givet Lisa nogle af Heidis sange, istedet for de lidt kedelige og underlige nogle, havde hun måske stadig været med. Nå, plidder pladder herfra! Trine - Der har haft Dansevise på hjernen siden i går aftes :)

Anmeld

2. marts 2008

Doktor Doolittle

Heidi synger fantastisk, Laura er også virkelig god, og jeg tror de to ender i finalen sammen med Martin. Vocaloca er jeg bare SLET ikke til, de er ALT for tutte-nuttede og deres sangvalg (det MÅ være dem selv, der vælger, det KAN bare ikke være Lina) er rædselsfuldt.
UD med Vocaloca ;) og bagefter ud med Basim :P

Anmeld

2. marts 2008

Katjaro

A.I.G. skriver:

Introvert ???????? Que ?, hvad betyder det ?

KH den uvidende

Godt der var andre der kunne oversætte, når jeg nu tillod mig at tage til Sønderborg uden computer efter jeg havde skrevet det ;)

Hilsen Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.