[citat][f][småt]Karina N. skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f]
Ja - Var lige på nippet til at tude over den sang! :)
Men gad da godt at hun lige fandt en anden måde at "optræde" på! :)
Laura er sgu også virkelig god!!
Trine - Så træt af at Bassim ikke er ude endnu!! Han kan jo ikke hamle op med de andre![/citat]
Ja, Laura var heeeelt fantastisk i går. Hendes stemme er skøn og lidt "nemmere" at lytte til end Heidis.
Til at starte med brød jeg mig ikke så meget om Heidi's lyd, men nu synes jeg at hun er fabelagtig speciel og dygtig. Jeg må, som sangerinde, bøje mig dybt i støvet over hendes kunnen! Hendes optræden er helt hendes egen, synes jeg, og der sgu fedt.
Hvordan Bassim stadig kan være med på det her niveau kan jeg med min besdte forstand ikke fatte. Dommerne roser ham til skyerne hver gang - guderne må vide hvorfor!!
[/citat]
Jep - Fatter det bare heller ikke!
Er faktisk ved at være træt af Danske "talent-shows".
Det handler efterhånden mere om medlidenhed og charme end at have talent.
Kan da godt se at Bassim er en charmetrold og (Citerer lige IVF-Marie fra juli) at alle teenagepigerne der fik mobiler i julegave er med til at hive hans stemmer op, MEN - Synes bare han er så langt væk - Niveaumæssigt - Fra fx. Lisa!
Var så træt af at hun røg ud.
Men det må også have været svært for hende at stå i baggrunden af Heidi - Hvis Blachman havde givet Lisa nogle af Heidis sange, istedet for de lidt kedelige og underlige nogle, havde hun måske stadig været med.
Nå, plidder pladder herfra!
Trine - Der har haft Dansevise på hjernen siden i går aftes :)
Anmeld