Sofiekdk skriver:
Jeg overgav mig tidligere på aften og tog min angelsound babylytter frem og fik lyttet til hjertet, som jeg selvfølgelig fandt med det samme og som hamrede helt fint derud af. Rytmen var præcis som den plejer at være med de omkrin 144 i minuttet, når jeg tæller det (hvilket jeg sikkert ikke er helt præcis med)
Plus at da jeg så lagde mig ind i sengen og tog en ordenlig gang koldt vand kom der gang i ham og fik en del spark i rap og kunne se hele maven bevæge sig rundt 
Jeg føler mig dog MEGET stram i hele maven idag, føler virkelig ikke der er plads til ham længere og selv mine trusser er ubehagelige at have på fordi han fylder så meget i min mave nu. Krydser fingre for at livmoderen vokser her når jeg rammer de 24 uger så der igen bliver plads til at lillemanden kan boltre sig rundt 
Okaay, feed
Er det det hele værd, finder du nemt hjertelyden? Jeg havde overvejet den, men fik så af vide at det ikke var sikkert man kunne finde hjertelyden, og derofr blev bekymret 
Ej hvor dejligt, gode spark er noget aller det bedste i verdenen 
Haha det samme her, min mave er begyndt at "strække" sig for oven, og det føltes bare sært, og det er tydeligt at hun snart ender med at lide af pladsmangel derinde
Min mave ser ud som om jeg er i 3.-4. måned 
Anmeld