Gravid,trist og modløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. Jeg sidder her og skriver med lidt mixet følelser. Jeg er gravid, 9 uger henne..Til historien skal det med at jeg samtide med jeg fandt ud af jeg var gravidblev sygemeldt pga. stress. Det svinger så meget, det ene øjeblik glæder jeg mig og er lykkelig gravid, og det næste er jeg total modløs, trist og så meget i tvivl om vi skal ha barnet. Den lille er 100 % planlagt, og noget mig og min kæreste har snakket om længe. Har længe drømt om være gravid, men nu er jeg i tvivl om at det hele bare noget jeg har blidt mig ind, siden jeg nu har disse blandende følelser. Og nu føler jeg et Press fra min familie og kæreste som virkelig gerne vil ha barnet. Jeg er ulykkelig og aner ikke hvordan jeg skal tolke alt det her. Jeg skal til psykolog imorgen, måske hun kan hjælpe mig med at få styr på alt det her. Er jo også i tidspress hvis jeg vælger ikke at få det. Jesus jeg er ikke til at blive klog på. Måske der sidder en derude i samme båd.Knus mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

SLC

Hey og et forsigtigt tillykke med den lille. . Jeg var meget forbavset over mine egne følelser i forhold til min graviditet, havde sådan ønsket det men da jeg fik de 2 streger havde jeg regnet med jeg ville råbe og skrige af lykke, men lagde mig i seng igen for at sove hehe. . men er lykkelig idag og er 9+6 og GLÆDER mig til NF dden 3 okt, og bliver nok endnu mere overbevist om jeg er gravid der . . Men føler mig dig, men det er ikke din familie der skal afgøre om du skal beholde barnet, du skal jo også kunne magte det, men godt du får hjælp af psykolog i morgen og held og lykke . .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.