Hej Piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Kravlenissen

Så melder jeg mig også i denne gruppe Jeg har godtnok haft min profil herinde et lille stykke tid, men ville lige "lure", for at se om det var noget for mig.. Det er det så... Så her er jeg!

Jeg hedder Marianne og er 32 år.. Jeg bor i Hjørring og er gravid med mit andet barn. Jeg har termin den 09.07.09.

Mange hilsner herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Knudsen

Hej Marianne og alle de andre termin: juli piger...

Jeg vil også gerne melde mig på gruppen, Jeg hedder Janni, jeg er 28 og er fra Varde. Jeg venter vores andet barn, dog først d. 29 juli.

Vi var til nakkefoldsscanning her i denne uge, det var som sidst en super fed oplevelse. Jeg synes også, at jeg har mærket liv i denne uge, men er lidt i tvivl, synes nemlig, at det er tidligt...

Knus fidus

Anmeld

22. januar 2009

Mathilde

Hej med jer

Dejligt med flere i gruppen
Jeg hedder Mathilde og har termin d. 15. juli. Det er vores første barn

Knus

Anmeld

23. januar 2009

MeretePedersen

Hej Marianne
Velkommen til Jeg er også fra Hjørring. Hedder Merete og er 26 år. Venter også vores barn nr. to. Har termin 2/8 - så følger med i både juli-gruppen og augustgruppen
Knus

Anmeld

1. februar 2009

gogge79

Hej med jer..

Jeg er også ny herinde, jeg hedder Henriette og er 29 somre, bor I Hedensted. Jeg har termin den 20 juli og det er vores første barn.

Knus Henriette

Anmeld

5. februar 2009

smørblomst

hejhej..

jeg er ny herinde og er 23 år gammel. Vi venter spænt på vores første barn som nok skulle komme omkring 22. juli

Knus Smørblomst

Anmeld

5. februar 2009

Mathilde

Dejligt med flere i gruppen Velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.