Havde helt glemt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Zeus

hvordan det kan kilde i maven, lige før man får en aflevering tilbage.. Jeg skulle skrive dansk opgave til i fredags, og har fået den tilbage her til aften. Men jeg sad og ventede på, at com'en fik den åbnet, sad jeg og var helt vildt nervøs, og sommerfuglende flagrede rundt!

Men det tyder på, at jeg klarede det helt fint  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Roza

Hvor er det fedt!!

Jeg hjælper tit STX studerende med deres stile, og jeg plejer at være meget mere spændt på deres karakterer end de selv er.

Og hvis du får brug for hjælp etc, så skriv gerne til mig, står altid klar til at hjælpe

Hilsen Roza

Anmeld

19. september 2011

Zeus

Roza skriver:

Hvor er det fedt!!

Jeg hjælper tit STX studerende med deres stile, og jeg plejer at være meget mere spændt på deres karakterer end de selv er.

Og hvis du får brug for hjælp etc, så skriv gerne til mig, står altid klar til at hjælpe

Hilsen Roza

Ej tak!

Anmeld

19. september 2011

An&Jo

Årh ja den følelse er både fantastisk og nervepirrende..

Jeg forbinder den med fantastisk fordi at det er den gejst der skal være der for mig, ellers har jeg ikke lagt alle mine kræfter i den givne opgave, så ved at få den følelse vidner den mig også om hvor meget jeg brænder for mit studie.. for brænder man ikke for det så yder man heller ikke det bedste, ihvertfald ikke i mit hovede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.