nogle fra esbjerg eller omegnen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. september 2011

wmillapigenw

hey ja som overskriften siger så spørger jeg til om der er nogle fra esbjerg herinde som skal føde til april?  

jeg er selv sat til d. 2 april 2012 og er som sagt 11+6 idag!  

skriv endelig til mig! jeg søger nogle til at enten skrive med eller nogle jeg blive gode veninder med og den lille kan lege med  

håber at høre fra nogle af jer

mvh. camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

SLC

Hey - vil ikke sige jeg er fra esbjerg eller omegn, er fra Tønder hehe. . så er da i den sydlige del af jylland

Anmeld

17. november 2011

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Hvis det kan hjælpe dig Camilla mus, så er jeg fra Esbjerg ....... Joker bare. Kom lige forbi, syntes også det kunne være småsjovt hvis der var nogle flere herfra Esbjerg herinde :-). Men nu kender jeg dig ligesom godt i forvejen, hahaha ..

Anmeld

17. november 2011

wmillapigenw

SLC skriver:

Hey - vil ikke sige jeg er fra esbjerg eller omegn, er fra Tønder hehe. . så er da i den sydlige del af jylland

herligt, det er altid dejligt med nogle på den samme plads - hvis man kan kalde det, det

Anmeld

17. november 2011

wmillapigenw

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Hvis det kan hjælpe dig Camilla mus, så er jeg fra Esbjerg ....... Joker bare. Kom lige forbi, syntes også det kunne være småsjovt hvis der var nogle flere herfra Esbjerg herinde :-). Men nu kender jeg dig ligesom godt i forvejen, hahaha ..

kender og kender, den kan da diskuteret til at du kender mig ind og ud, fra top til tå ! & ja det ville være herligt med nogle fra esbjerg <3

Anmeld

7. december 2011

Timmner

Jeg er fra esbjerg af

Anmeld

14. december 2011

Sabine...!

jeg er fra Esbjerg og jeg har termin d. 29 april..

vi er faktisk halv mange fra Esbjerg her inde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.