Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Se hvad jeg lige fik præsteret at lave her til eftermiddag mens vi kedet os Lykken lige nu er ubeskrivelig.. Meget urealistisk og helt uvirkeligt.. Nu håber vi bare den lille bliver ved med at blive der inde, da det har taget os 12 mdr at få en positiv test
Se hvad jeg lige fik præsteret at lave her til eftermiddag mens vi kedet os
Lykken lige nu er ubeskrivelig.. Meget urealistisk og helt uvirkeligt.. Nu håber vi bare den lille bliver ved med at blive der inde, da det har taget os 12 mdr at få en positiv test
TILLYKKE - glæder mig til at se hvem der står bag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tusind tak Ihhh jeg er bare så lykkelig
Tusind tak
Ihhh jeg er bare så lykkelig
Det kan jeg sku godt forstå
Det er det største der kan ske for én, syns jeg
Mor til Liva skriver: TILLYKKE - glæder mig til at se hvem der står bag
Tusind tak Kan fortælle du har kommenteret et andet af mine indlæh i dag
Helt fantastisk! Tillykke!
TILLYKKEEEEEE!!!!
lisesp83 skriver: Det kan jeg sku godt forstå Det er det største der kan ske for én, syns jeg
Absolut enig.. Det er helt ubeskriveligt.. Ingen af os har nogen sinde været så lykkelige
Hvor fint... tillykke
Anonym skriver: Tusind tak Kan fortælle du har kommenteret et andet af mine indlæh i dag
Uha - Ja så begrænser det sig jo... medmindre det også var et ano indlæg... hehe
STORT STORT tillykke med de 2 streger
Mor til Liva skriver: Uha - Ja så begrænser det sig jo... medmindre det også var et ano indlæg... hehe STORT STORT tillykke med de 2 streger
Anonym skriver: Tusind tak
Ps. Tror du er gættet, men bare rolig min mund er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128