Zzzz....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Uden at få fuldstændig i - 'GAD VIDE OM DEN ER DER'-mode... Så har jeg været sådan 'på den måde' træt, de sidste par dage... og har også en del om morgenen... - Heldigvis ikke så meget som sidste gang jeg var gravid, men der var jo også noget galt... mmm...

Så lidt spændende, her omkring den 1. hvor mensen skulle indtræde... Eller rettere hvis den ikke gør

Men altså - vi HAR for at være ærlig, nærmest ikke haft tid til det sjove, men de andre gange, er jeg jo blevet gravid bare af at snuse til min mand, sååee... hmmm ...

Og idag har vi kursus på arbejdet... Jeg har SÅ svært ved at holde mig vågen til den slags normalt, hvis det er kurser, hvor man bare skal sidde og lytte og ikke rigtig foretage sig noget... hihi Og ja idag endnu mere svært ved at holde mig vågen...

hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

HeY

heh, kender det godt det med at sidde og lytte en hel dag.
så man sleeet ikk med på noget sjovt når man kommer hjem efter sådan en dag heh .
MEN det bliver man nødt til - heh ..

Held og Lykke med det

Anmeld

22. januar 2009

Miamaja

Zafir skriver:

Uden at få fuldstændig i - 'GAD VIDE OM DEN ER DER'-mode... Så har jeg været sådan 'på den måde' træt, de sidste par dage... og har også en del om morgenen... - Heldigvis ikke så meget som sidste gang jeg var gravid, men der var jo også noget galt... mmm...

Så lidt spændende, her omkring den 1. hvor mensen skulle indtræde... Eller rettere hvis den ikke gør

Men altså - vi HAR for at være ærlig, nærmest ikke haft tid til det sjove, men de andre gange, er jeg jo blevet gravid bare af at snuse til min mand, sååee... hmmm ...

Og idag har vi kursus på arbejdet... Jeg har SÅ svært ved at holde mig vågen til den slags normalt, hvis det er kurser, hvor man bare skal sidde og lytte og ikke rigtig foretage sig noget... hihi Og ja idag endnu mere svært ved at holde mig vågen...

hehe

UHA uha.. mon der er noget i vandet.. alle synes at vare gravide

Anmeld

22. januar 2009

HeY

Nej, ikke mig.
desværre.
må på den igen
heh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.