Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mg91 skriver: super det napper jeg så
super det napper jeg så
Okay .. Skriver lige for en sikkerheds skyld:
- alle de blå bodyer
- Barbapapa body
- dragt med brune striber og bil
- Tigerdyrsnatdragt
- Grå dragt med sorte striber.
Er det rigtigt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
camillakrath skriver: Okay .. Skriver lige for en sikkerheds skyld: - alle de blå bodyer - Barbapapa body - dragt med brune striber og bil - Tigerdyrsnatdragt - Grå dragt med sorte striber. Er det rigtigt?
+ ugledragt.
120 med porto?
camillakrath skriver: + ugledragt. 120 med porto?
Jep
mg91 skriver: Jep
SÅ er det pakket. Sender dig lige en pb.
AalborgPigen skriver: Har sendt dig en PB
Har sendt dig en PB
Årh det har jeg virkelig overset i farten, det må du undskylde
Regner med at få lagt alt det jeg har herind i løbet af de næste par dage, så kan du bare se om der er noget
Men bor i Aalborg SØ
camillakrath skriver: Årh det har jeg virkelig overset i farten, det må du undskylde Regner med at få lagt alt det jeg har herind i løbet af de næste par dage, så kan du bare se om der er noget Men bor i Aalborg SØ
Troede du havde glemt mig
Men okay holder øje.. Jeg søger kun neutralt tøj i str 50-56.. Så holder lige øje. Det er bare så forvirrende.
AalborgPigen skriver: Troede du havde glemt mig Men okay holder øje.. Jeg søger kun neutralt tøj i str 50-56.. Så holder lige øje. Det er bare så forvirrende.
Okay. Men jeg kan lige se hvad jeg har i neutralt og så lægge det ud imorgen. Så kan jeg lige skrive til dig
Har vist ikke så meget mere neutralt tilbage Synes det meste er lidt drenget
camillakrath skriver: Har vist ikke så meget mere neutralt tilbage Synes det meste er lidt drenget
ØV
Op i det blååå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128