Har ikke tid til at føde før termin!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. september 2011

KarinOM

Hmmm...synes der er så mange højgravide der bare gerne vil føde NU, selv om at det er før termin...og så går jeg og bliver lidt urolig for, om jeg har gang i et urealistisk projekt.

Jeg er i dag i uge 31, og jeg har haft en fuldstændig problemfri graviditet indtil nu.  

Sagen er den at jeg skal forsvare mit speciale når jeg er i uge 35, og jeg har slet slet slet ikke tid til at tænke på baby før mit forsvar er overstået (rent praktisk altså...mentalt er vores lille reje konstant i mine tanker ) Vi har INTET klar...som i VIRKELIG INTET (hverken tøj, barnevogn, eller noget)...og eftersom jeg sidder på min kontorplads og skriver hver dag fra 8 til 20 hver dag, bliver vi ikke mere klar før jeg er færdig. Alternativet er at min kæreste må igang og stå for det hele selv, men det har jeg jo heller ikke lyst til.  

Ved ikke helt hvad jeg vil med det her, men vil nok gerne høre fra nogle der er i uge 35+... tror I det er totalt urealistisk at jeg kan ordne det hele efter uge 35...eller skal jeg regne med at jeg til den tid ikke kan så meget? 

Tør slet ikke tænke på hvad vi gør hvis jeg føder før tid! Baby er selvfølgelig velkommen når den vil ud, men håber på at det ikke er alt for tidligt!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

lycly

Nu havde jeg alt klar (næsten) da jeg var 35+ , og jeg KEDEDE mig resten af tiden. Jeg ville ønske at jeg kunne have brugt de sidste uger på at købe tøj og indrette osv. Jeg havde også en fuldstændig problemfri graviditet og var fit for fight helt til jeg fødte

Anmeld

18. september 2011

Janni.

Hvis jeg sammenligner med min egen graviditet som også var problemfri, så ville jeg have haft masser (læs: mere end rigeligt) af tid til at ordne det forskellige. Silas's værelse er ikke pyntet helt vildt op, da vi ønsker han skal være med til at sætte præg på det, når han begynder at få nogen interesser. 

Så ja, afhængig af hvor meget i ønsker at lave ved værelset, så vil jeg sige at du sagtens kan nå det. Og desuden bruges værelset jo heller ikke meget i starten 

Er du første gangs gravid? Så vidt jeg husker så går langt de fleste over termin. 

Anmeld

18. september 2011

Troldemommi

hahaha du lyder ligesom mig

før baby må komme ud skulle jeg lige have overstået nogle eksamener samt have arrangeret og holdt vores bryllup så først da jeg var henne i uge 37 var jeg helt klar til at gøre mig klar til babyen, men nogle af de praktiske ting havde vi dog gjort i meget lang tid før men det var fordi jeg vidste min tid senere ville være knap

men vi nåede det hele og nu hvor jeg så er gået over tid 41 plus 3 syntes jeg bare ikke det kan gå hurtigt nok

men mht barnevognen skal du måske lige være opmærksom på at der godt kan være ventetid på visse mærker

men ellers så tror jeg sagtens du/i kan nå det :-)

held og lykke med specialet

Monica

Anmeld

18. september 2011

Nolle

IGEN STERSS ! ..

Kæresten og jeg har var virklige dovene, angåden baby ting. Vi hade bestemt alt det vi skulle have - problemet var bare og få det købt ;/ .. men det blev købet ca i uge 33 - der blev ALT købt, på en dag. Så tag det roligt, der kommer en dag hvor i hele kommer på plads ;D .. 

.. en dag vånger du bare og tænker det er idag det hele skal købes, så gør det den dag isted få at vente ;D

Held og lykke

Anmeld

18. september 2011

KarinOM

Åhh, det er jeg glad for at I skriver!

Jeg glæder mig som en sindsyg til at kunne gå 100 % op i baby...er bare bange for at jeg er alt for stor og besværet når jeg endelig får tid (men så har jeg selvfølgelig også alt den tid det nu tager)

Og ja, jeg er førstegangs-gravid...så aner ikke hvad jeg kan se frem til :-) Synes ellers at vi havde timet det så godt, at jeg kunne gå direkte fra uni til barsel...men nu ville jeg altså ønske at jeg havde lidt mere tid! 

Anmeld

18. september 2011

An&Jo

KarinOM skriver:

Åhh, det er jeg glad for at I skriver!

Jeg glæder mig som en sindsyg til at kunne gå 100 % op i baby...er bare bange for at jeg er alt for stor og besværet når jeg endelig får tid (men så har jeg selvfølgelig også alt den tid det nu tager)

Og ja, jeg er førstegangs-gravid...så aner ikke hvad jeg kan se frem til :-) Synes ellers at vi havde timet det så godt, at jeg kunne gå direkte fra uni til barsel...men nu ville jeg altså ønske at jeg havde lidt mere tid! 

nu ved jeg ikke hvilken barnevogn i regner med at skulle have..

Men hvis i går efter odder eller emmaljunga, skal i påregne en leverings/produktionstid på 8-13 uger menerj eg..

Hvis i vil have foreksempel en speciel oddervogn som i selv vil vælge farve på, så skal i nok til at tænke på det nu ihvertfald..

men alt det andet behøver du ikke stresse med, det har butikkerne for det meste på lager..

Anmeld

18. september 2011

Bshizzle

Altså... Bare for en sikkerheds skyld vil jeg da anbefale at ha noget tøj og en seng klar..
- Man ved aldrig om du føder før uge 35 jo..

Men jeg må ærlig indrømme at det er ikke mange DAGE siden at vi her hjemme fik alt på plads først..
Kæresten er en travl mand, så måtte vente til han havde tid.. da jeg ikke selv kunne bære/løfte/fare byen rundt..

Men.. lad vær med at stresse.. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.