Bækkenløsning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Tulley

Ja. Jeg har her de sidste dage haft det som om mit bækken blev skubbet fra hinanden. Det gjorde ikke decideret ondt. Det var bare meget meget ubehageligt.

Jeg tænkte først at det kunne være lillemanden lagde sig fast i bækkenet, forberedt til fødslen.

Nu tænker jeg bækkenløsning. Nogen der evt. ved hvad det kan være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Tulley

Slet ingen?

Anmeld

18. september 2011

Tona

Ja. Jeg har her de sidste dage haft det som om mit bækken blev skubbet fra hinanden. Det gjorde ikke decideret ondt. Det var bare meget meget ubehageligt.

Jeg tænkte først at det kunne være lillemanden lagde sig fast i bækkenet, forberedt til fødslen.

Nu tænker jeg bækkenløsning. Nogen der evt. ved hvad det kan være??

Som udgangspunkt kunne din beskrivelse godt lyde som noget bækkenløsning, men jeg tror det ikke. Bækkenløsning er nemlig ufatteligt smertefuldt og du skriver at du ingen smerter har... heldigvis

Men det kunne nok ikke skade noget for en sikkerheds skyld at lade lægen se på det hvis det fortsætter

Anmeld

20. september 2011

Tulley

Amandas-mor skriver:

Som udgangspunkt kunne din beskrivelse godt lyde som noget bækkenløsning, men jeg tror det ikke. Bækkenløsning er nemlig ufatteligt smertefuldt og du skriver at du ingen smerter har... heldigvis

Men det kunne nok ikke skade noget for en sikkerheds skyld at lade lægen se på det hvis det fortsætter

Hehe. Ja heldigvis.

Nu har jeg heldigvis ikke rigtig mærket til det siden lørdag. Håber det bliver ved sådan. Men vil nævne det for lægen alligevel når jeg skal til næste lægeundersøgelse. Tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.