Dåb i december mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Fam. Madsen

tandbørsten skriver:

det kan man sagtens !! du skal bare sørge for at sende invitationer ud i god tid :-) der er jo stadig 3 mdr til og hvis folk ikke har råd til at ligge 100,- til side hver mdr indtil festen har de sgu hellerik råd til at holde jul så det ville verdens dårligste undskyldning for ikke at komme.!

vi holder selv dåb d. 18 dec - det er store julefrokost weekend, men det jo kun fredag & lørdag.. haha!

heh. vi holder så den 11-12 så det er inden den stor julefrokst weekend og synes virkelig det er træls og hør min familie skal brokke sig sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fam. Madsen skriver:

okt. mdr synes vi bare bliver svært pga. at min mands brøder er i norge den sidste weekend i okt og den første i nov. også kan flok jo næste ikke nå og få indbydelserne inden at de skal til dåb men ellers var det bleven i nov. de andre dage er forsamlinghuset ikke ledig.

nej heldigvis at det ikke er hvert år vi skal holde noget for sikke en masse ting der skal holdes styr på. og passes sammen

Altså i har jo overvejet alle muligheder, og undersøgt hvornår der er ledigt Synes i skal tage den 12/12, og så må dem der kan og har lyst komme.  Så har i da sat de bedste muligheder for, at det bliver med så mange som muligt. 

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Altså i har jo overvejet alle muligheder, og undersøgt hvornår der er ledigt Synes i skal tage den 12/12, og så må dem der kan og har lyst komme.  Så har i da sat de bedste muligheder for, at det bliver med så mange som muligt. 

vi har nemlig undersøgt alle muligheder og forsøgt at tilfredstille alle det er bare ikke muligt.

men manden har lige sagt det bliver den dag og ikke andre dag

jeg har bare så svært ved og træde igennem ved min familie. 

Anmeld

18. september 2011

Levi&LilysMor

Det kan man da

Vi tænker selv på at holde det i december, men også om det skal være i januar, nu er der også tid endnu

Anmeld

18. september 2011

Lunae

Fam. Madsen skriver:

Hej allesammen. 

VI skal have vores søn døbt og gerne inden han bliver 6mdr. jo.

men nu er det sådan at min mands familie går meget op i jagt, og der er en del jagt på det her tidspunkt, så for at min mands familie kan komme med til vores søns dåb, er vi nød til og holde den i december mdr. men nu er min mor begyndt med at man da ikke kan holde dåb i december mdr.

nu er mit spørgsmål til jer der ude. kan man holde dåb i december mdr. eller hvad mener  i

Vi holdte Camilles dåb første søndag i advent! Det var helt bevidst, fordi vi synes det kunne være hyggeligt og fordi kirken er pyntet i december

Man kan da holde dåb, når man har lyst! Det skal i bare gøre, som det passer jer

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

Oktoberbaby11 skriver:

Det kan man da

Vi tænker selv på at holde det i december, men også om det skal være i januar, nu er der også tid endnu

det er jo lige med hvornår jeres baby vil melde sin ankomst

men nu har min mand tråt igennem og sagt det er sådan det bliver

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

Lunae skriver:

Vi holdte Camilles dåb første søndag i advent! Det var helt bevidst, fordi vi synes det kunne være hyggeligt og fordi kirken er pyntet i december

Man kan da holde dåb, når man har lyst! Det skal i bare gøre, som det passer jer

jeg synes også december mdr. er så hyggeligt man kan ikke andet en holde af den mdr. her bliver det så den anden søndag i advendt

Anmeld

18. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fam. Madsen skriver:

vi har nemlig undersøgt alle muligheder og forsøgt at tilfredstille alle det er bare ikke muligt.

men manden har lige sagt det bliver den dag og ikke andre dag

jeg har bare så svært ved og træde igennem ved min familie. 

De må jeg bare acceptere det. Ikke alt kan gå efter deres hoveder. Det er Jeres søns dag, og ikke andres!  Når dåben først er holdt, så har de da alligevel glemt det igen. 

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De må jeg bare acceptere det. Ikke alt kan gå efter deres hoveder. Det er Jeres søns dag, og ikke andres!  Når dåben først er holdt, så har de da alligevel glemt det igen. 

kan kun give dig ret  

Anmeld

18. september 2011

Kløver

Hej allesammen. 

VI skal have vores søn døbt og gerne inden han bliver 6mdr. jo.

men nu er det sådan at min mands familie går meget op i jagt, og der er en del jagt på det her tidspunkt, så for at min mands familie kan komme med til vores søns dåb, er vi nød til og holde den i december mdr. men nu er min mor begyndt med at man da ikke kan holde dåb i december mdr.

nu er mit spørgsmål til jer der ude. kan man holde dåb i december mdr. eller hvad mener  i

Måske det var muligt for jer at holde den sidste weekend i nov eller 1 weekend i dec, å det ikke kommer for tæt på julen, ellers kunne mandens familie, overleve en dag, uden riflen i hånden

håber i finder en passende dag

og synes da godt man kan holde i dec, bare det ikke bliver for tæt op af jul, kan måske godt blive lidt bøvl, i forhold til kirkegang, julefrokoster, juleforberedelser  osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.