Hjælp mig lige her :) (Randers / Århus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Drømme

mg91 skriver:

Jeg kan varmt anbefale scanningsjordmoderen i århus!

Super sød og dygtig dame, og fandt kønnet meget hurtigt trods jeg kun var 14+0  

Vi gav 700kr for 2D og 3D/4D og det er helt klart de penge værd! 

Vi fik 43 billeder med hjem, printet ud og digitalt og en dvd med hele scanningen, så man kan se bebs i bevægelse også

Tak

Åh, jeg synes det er svært..  Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Gry91

Drømme skriver:

Tak

Åh, jeg synes det er svært..  Hehe

Ja kan godt forstå dig!

Jeg var også meget i tvivl om jeg skulle bruge 700kr på det, eller ting til baby det sidste er jo nok det mest fornuftige, men har slet ikke fortrudt!

Det er jo gode minder du har for altid bagefter

Anmeld

18. september 2011

_-Kathrine-_

mg91 skriver:

Ja kan godt forstå dig!

Jeg var også meget i tvivl om jeg skulle bruge 700kr på det, eller ting til baby det sidste er jo nok det mest fornuftige, men har slet ikke fortrudt!

Hun er bare rigtig sød hos scanningsjordemoderen og utrolig begejstret over de små liv i maven...! Også selvom jeg kun var 5+5 til den første scanning hos hende, så var hun bare helt oppe og køre over det lille hjerte der slog

Jeg har nærmere fortrudt at vi IKKE fik lavet en 3D scanning da jeg var i uge 28/29...!

Anmeld

18. september 2011

Gry91

_-Kathrine-_ skriver:

Hun er bare rigtig sød hos scanningsjordemoderen og utrolig begejstret over de små liv i maven...! Også selvom jeg kun var 5+5 til den første scanning hos hende, så var hun bare helt oppe og køre over det lille hjerte der slog

Jeg har nærmere fortrudt at vi IKKE fik lavet en 3D scanning da jeg var i uge 28/29...!

Ja hun er bare skøn! og meget begejstret ja  det er bare en god oplevelse hos hende! 

Anmeld

18. september 2011

Drømme

mg91 skriver:

Ja kan godt forstå dig!

Tak

Håber jeg kan få overtalt kæresten.. Det ville være en skøn gave, og helt sikkert en skøn oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.