Terminsdag! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. september 2011

MaybeBaby

Men det virker til, at min søn ved hvilket vejr det er udenfor, for tror bestemt ikke, at han har tænkt sig at komme ud i dag. Men nu nok max 14 dage tilbage... Det må jeg så fokusere på. Men har i dag klatret i klitterne, så nu har jeg i hvert fald gjort MIN del for, at han snarlig kommer ud! Stort regnvejrskram til alle I septembermødre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Men det virker til, at min søn ved hvilket vejr det er udenfor, for tror bestemt ikke, at han har tænkt sig at komme ud i dag. Men nu nok max 14 dage tilbage... Det må jeg så fokusere på. Men har i dag klatret i klitterne, så nu har jeg i hvert fald gjort MIN del for, at han snarlig kommer ud! Stort regnvejrskram til alle I septembermødre!

hehe, det kan godt være det er det han tænker..  men han kunne da gøre dagen 1 mil. gange bedre hvis han nu besluttede at ville skabe lidt  ved at komme ud idag  sender i hvert fald al det ve-støv afsted som jeg kan kaste med mine arme, og håber der sker noget nu.. elller nu

Anmeld

18. september 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

hehe, det kan godt være det er det han tænker..  men han kunne da gøre dagen 1 mil. gange bedre hvis han nu besluttede at ville skabe lidt  ved at komme ud idag  sender i hvert fald al det ve-støv afsted som jeg kan kaste med mine arme, og håber der sker noget nu.. elller nu

Anmeld

18. september 2011

MomInTheMaking

Det ser heller ikke ud til at tøsen her har tænkt sig at dukke op i dag, men der er da noget dag tilbage, så det kan være vi er heldige..^^

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Mom In The Making skriver:

Det ser heller ikke ud til at tøsen her har tænkt sig at dukke op i dag, men der er da noget dag tilbage, så det kan være vi er heldige..^^

Er bange for ingen af os føder på termin, ufatteligt, 3 med termin den 18 og alle tre går åbenbart over tid...

Anmeld

18. september 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Glædelig terminsdag! Sender masser af vestøv afsted! 

Anmeld

18. september 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Er bange for ingen af os føder på termin, ufatteligt, 3 med termin den 18 og alle tre går åbenbart over tid...

Også glædelig terminsdag til dig!  Nu er der jo under alle omstændigheder ikke længe til!  

Anmeld

18. september 2011

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Du får også lige et glædelig terminsdag!

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Også glædelig terminsdag til dig!  Nu er der jo under alle omstændigheder ikke længe til!  

Tak tak Nej det er der bestemt ikke (skal sættes igang om 19 timer )

Anmeld

18. september 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Tak tak Nej det er der bestemt ikke (skal sættes igang om 19 timer )

Ja, det er jo det Ih hvor er det spændende! 

Håber i får nogle goder fødsler alle sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.