Endelig terminsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. september 2011

MaybeBaby

Så nåede vi til 40+0 i dag! nu kan man jo kun tælle ned til, at man jo forhåbentlig bliver sat igang inden for de næste 14 dage, selvom jeg nu håber det sker af sig selv. Men jeg er altså ikke så tålmodig, som det lyder, så er begyndt på alle skrønerne: i går spiste jeg pizza med jalapenoes, og jeg er lige kommet hjem efter at have vandret op og ned i klitterne! Det kan godt være det ikke hjælper, men det får tiden til at gå og nu kræver den tur dog bare en morfar... Og så håber jeg, at jeg vågner ved veer eller fordi, jeg har lavet vandskade! så når I lige keder jer i løbet af de næste 14 dage, så send gerne vestøv denne vej!!! /Mette - nu så tyk som jeg kan blive... Forhåbentlig! :-O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Mor til Mike

MaybeBaby skriver:

Så nåede vi til 40+0 i dag! nu kan man jo kun tælle ned til, at man jo forhåbentlig bliver sat igang inden for de næste 14 dage, selvom jeg nu håber det sker af sig selv. Men jeg er altså ikke så tålmodig, som det lyder, så er begyndt på alle skrønerne: i går spiste jeg pizza med jalapenoes, og jeg er lige kommet hjem efter at have vandret op og ned i klitterne! Det kan godt være det ikke hjælper, men det får tiden til at gå og nu kræver den tur dog bare en morfar... Og så håber jeg, at jeg vågner ved veer eller fordi, jeg har lavet vandskade! så når I lige keder jer i løbet af de næste 14 dage, så send gerne vestøv denne vej!!! /Mette - nu så tyk som jeg kan blive... Forhåbentlig! :-O

*sender en masse vestøv i din retning*

Håber den lille snart melder sin ankomst

Anmeld

18. september 2011

MaybeBaby

Misselbek skriver:

*sender en masse vestøv i din retning*

Håber den lille snart melder sin ankomst

Mange tak det tager jeg imod med kyshånd!

Anmeld

18. september 2011

Nessie

Ha ha, ja man kan jo gå hen og blive desperat

Jeg puster og puster, og håber at det hjælper, så vi snart kan se hvem der gemmer sig inde i den flotte mave

God morfar

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Skal "desværre" selv bruge mit vestøv, men vetanker kan du få, hehe.

Kom så ud lillemand !!!

Sov godt

Anmeld

18. september 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

En masse vestøv herfra.
Så håber jeg det snart går i gang af sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.