Rubens Barn dukke, sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.868 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Laulund87

Min datter gider ikke lege med hendes Rubens Barn dukke, så den er rigtig pæn. Nyprisen, mener jeg, er 400 kr. Byd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

smokin

Laulund87 skriver:

Min datter gider ikke lege med hendes Rubens Barn dukke, så den er rigtig pæn. Nyprisen, mener jeg, er 400 kr. Byd

ej hvor er den sjov søde - men hvorfor er den så dyr?  er det en designertingest? 

Anmeld

18. september 2011

Laulund87

Malini skriver:

ej hvor er den sjov søde - men hvorfor er den så dyr?  er det en designertingest? 

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1525

Jah jeg ved ikke helt hvorfor den er så dyr, syntes bare den var sød Du kan prøve at læse om den her

Anmeld

18. september 2011

132319

Laulund87 skriver:

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1525

Jah jeg ved ikke helt hvorfor den er så dyr, syntes bare den var sød Du kan prøve at læse om den her

Åhh, den er så fin

Min datter har fået en (neger) Baby Born, så jeg ved jo nok også desværre godt hvad der kommer til at hitte når hun får øjnene op for dukker

Ellers havde jeg købt den

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

hvor er den sød. vi her en på mit arbejde til de ældre (arbejder på et demens afsnit)  det er en rigtig god dukke

Anmeld

18. september 2011

Laulund87

132319 skriver:

Åhh, den er så fin

Min datter har fået en (neger) Baby Born, så jeg ved jo nok også desværre godt hvad der kommer til at hitte når hun får øjnene op for dukker

Ellers havde jeg købt den

Maria har også en baby born Fandt en i mødrehjælpen til 20 kr, og den er selvfølgelig meget sjovere end den dyre dukke her

Anmeld

18. september 2011

Laulund87

Fam. Madsen skriver:

hvor er den sød. vi her en på mit arbejde til de ældre (arbejder på et demens afsnit)  det er en rigtig god dukke

Anmeld

18. september 2011

132319

Laulund87 skriver:

Maria har også en baby born Fandt en i mødrehjælpen til 20 kr, og den er selvfølgelig meget sjovere end den dyre dukke her

Haha, Kamille fik en med grød, flaske, sut, potte der kan spille musik og hele udstyret

Seriøst, den dukke kan jo både græde med tårer, drikke vand, spise grød og skide/tisse

Hun fik den af sin fars familie, så derhjemme bliver den

Anmeld

18. september 2011

Laulund87

132319 skriver:

Haha, Kamille fik en med grød, flaske, sut, potte der kan spille musik og hele udstyret

Seriøst, den dukke kan jo både græde med tårer, drikke vand, spise grød og skide/tisse

Hun fik den af sin fars familie, så derhjemme bliver den

Det er simpelthen skræmmende hvad den kan Havde den selv som barn

Haha

Anmeld

18. september 2011

132319

Laulund87 skriver:

Det er simpelthen skræmmende hvad den kan Havde den selv som barn

Haha

Jeg er sgu for gammel, så fancy var de ikke da jeg var lille

Jeg har en helt almindelig slaskedukke ala Baby Born, bare med blød krop fra da jeg var lille til at ligge i kælderen. Den får hun lov til at have herhjemme :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.