Hvad skal Jule-bebsen hedde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. september 2011

OverTheRainbow

Hej Damer...

Har i fået navnet på plads og det hele?

Det er jo dejlig nemt når man ved kønnet, så her blir den lille babyboy til en Vegas

Min kæreste hørte om navnet for et års tid siden og jeg synes det er så cool og sødt! Og så er det faktsk det eneste navn vi begge to synes lige godt om Jeg havde ellers også Elliot i tankerne... Synes det er kært!

Ha en SMUK søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

4kløver

Smilo skriver:

Hej Damer...

Har i fået navnet på plads og det hele?

Det er jo dejlig nemt når man ved kønnet, så her blir den lille babyboy til en Vegas

Min kæreste hørte om navnet for et års tid siden og jeg synes det er så cool og sødt! Og så er det faktsk det eneste navn vi begge to synes lige godt om Jeg havde ellers også Elliot i tankerne... Synes det er kært!

Ha en SMUK søndag

Ikke helt. Men det bliver nok Xander sebastian efternavn.. men er ikke helt sikker. Manden vil gerne ha Xander og jeg Sebastian

Anmeld

18. september 2011

Silke83

Vores lille pige er en Isis Noa 

Anmeld

18. september 2011

Millesmammi

indtil videre er vi kommet frem til Alexsander, det er det eneste vi kan blive enige om, indtil videre :-D

Anmeld

19. september 2011

juni76

Syntes ik det er nemt at finde et drenge navn..

Men vi snakker lidt marius ell. Rasmus

Anmeld

20. september 2011

Tornager

Vi har jo været så heldige at have termin d. 24/12 med vores lille pige, og folk synes bestemt at hun så skal hedde Jesus eller sonja efter min farmor der er født d. 25. dec. men det hopper jeg nok ikke lige på

Vi har besluttet længe før vi vidste det var en pige, faktisk allerede før vi ventede vores søn, at hvis vi fik en pige engang skulle hun hedde Kaisa

Anmeld

21. september 2011

PernilleogDennis

Vores lille pige skal hedde Freya, og hun er sat til at melde sin ankomst den 9. Dec.

Anmeld

23. september 2011

Timmner

vores lille dreng skal nok hedde lukas det er det eneste navn vi er blevet enige om

Anmeld

24. september 2011

Wimmie

Vi skal have en lille pige, og vi har besluttet os for navne Mila 

Har termin den 18. december.

Anmeld

28. september 2011

kiwiol

Min lille dreng skal hedde Tino.. det var et af de eneste navne vi kunne blive enige om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.