job og barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. september 2011

MorTil4<3

Jeg er som sagt gravid i 11 uge, . mit arbejde ved intet endnu, andet end kun nogle få medarbejdere jeg stoler på smilll

nu er mit problem så bare at jeg KUN er ansat på 15 timers kontrakt, arbejder dog meget nærmere de 40 timer om ugen! men de vil af en eller anden årsag i dont know ikk give mig en fuld kontrakt

nu er det så sådan at jeg snart skal ha fortalt det til dem at jeg er gravid, men hva pokker gør vi med barsel og sådan ???
kan jeg så kun få penge for 15 timer om ugen????
eller kan jeg søge tilskudet til at få de resterende????
eller er det bedst at sige op og gå på kontant barsel???
ja jeg er i vildrede, for vil gerne beholde mit job, men jeg kan ik leve på en 15 timers løn om ugen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

MorTil4<3

ingen der ved noget ????????

Anmeld

18. september 2011

MorTil4<3

er der virkelig ikk EN der har stået i samme situation eller ved hva jeg skal gøre???????

Anmeld

18. september 2011

Carl-Emil's mor

MilleMus1988 skriver:

er der virkelig ikk EN der har stået i samme situation eller ved hva jeg skal gøre???????

Jeg ville først og fremmest prøve at få ændret min kontrakt så der står + efter aftale..

Så vil jeg imorgen kontakte min fagforening og derefter min kommune..

jeg står til at skulle arbejde 50-60 timer pr mdr + efter aftale, men ligger oppe på de 90+ timer pr mdr ( jeg er studerende derfor er det ret mange timer)

Min kommune siger de udregner et gennemsnit  

Anmeld

18. september 2011

MorTil4<3

Höör skriver:

Jeg ville først og fremmest prøve at få ændret min kontrakt så der står + efter aftale..

Så vil jeg imorgen kontakte min fagforening og derefter min kommune..

jeg står til at skulle arbejde 50-60 timer pr mdr + efter aftale, men ligger oppe på de 90+ timer pr mdr ( jeg er studerende derfor er det ret mange timer)

Min kommune siger de udregner et gennemsnit  

okay, så dvs jeg ik skal være bekymret men bare få det supleret op fra kommunen. .

ps, jeg er IKKE medlem af en fagforening
jeg var men er jeg ik længere . .

gør det nogen forskel eller er det bare kommunen jeg så skal have fat i ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.