Først får I lige en kort for historie 
Med Silje havde jeg mange smertefulde plukveer hele tiden og denne gang mærker jeg ikke andet end at det spænde, livmoderen bliver hård og det er træls hvis jeg samtidig skal tisse. De ting gør at jeg til tider er i tvivl når jeg har plukveer og jeg har heller ikke særlig mange denne gang, heldigvis 
Men nu til sagens kerne:
I går havde manden fødselsdag og jeg rendte rundt og ordnede en masse ting, huskede en powernap på sofaen så jeg ikke kørte mig selv helt ned og havde heller ingen problemer med at rende sådan rundt.
Men her til morgen har jeg haft rigtig rigtig mange plukveer og det er som om min livmoder slet ikke slapper ordenligt af bagefter, den forbliver bare hård konstant, hvilket den slet ikke plejer 
Jeg er nu lidt i tvivl om det er fordi jeg har rendt sådan rundt i går, eller det måske er en blærebetændelse/urinvejsinfektion.
Jeg ved godt I ikke er læger, men jeg er ikke lige den der ringer til hverken læge eller FG med mindre jeg er virkelig sikker på at noget er galt, så jeg ville lige høre om nogle af jer har prøvet dette, hvad det var og om det er noget jeg skal reagere på nu eller om jeg bare lige selv skal få lavet et urintjek på min mors arbejde i morgen?
Jeg har ikke ondt og jeg mærker bassen, altså når der ikke er plukveer, men når man går fra slet ikke at mærke dem og kun have haft dem 4-5 gange i graviditeten og så har en morgen hvor de er der hele tiden, så bliver jeg lidt forvirret 
Anmeld