Barsels-/fødselsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. september 2011

morpåthurø

Hej Piger.

Jeg er kommet til at tænke på at jeg gerne vil give min mand en barsels-/fødselsgave når nu vores 3. dreng kommer til verden.

Han har givet mig gaver ved de andre to fødsler men ikke fået noget af mig i den anledning. Og det er vi kommet til at tænke på og jeg vil gerne overraske ham med at jeg denne gang synes han skal have en gave. For hvorfor er det egentlig kun moren som skal have en?

Men nu står jeg jo så med problemet. Hvad giver man manden som har alt? Det er jo ikke som mig der altid ønsker mig vedhæng til mit pandora armbånd el. lign. Han ønsker sig bare værktøj, men det er både en anelse for dyrt (fordi det skal være et bestemt mærke) og så synes jeg måske også det kunne være sjovt med en mere symbolsk gave, men jeg er så frygtelig fantasiløs

Er der en af jer som har en god ide til gave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

SaNiNa

Tja det er et godt spørgsmål.

Aner heller ikke hvad jeg skulle finde på så droppede det. han har jo alt. Så han får en dejlig datter af mig det må da være den største gave jeg kan give

Anmeld

18. september 2011

MaybeBaby

LOUISEHOBRO skriver:

Hej Piger.

Jeg er kommet til at tænke på at jeg gerne vil give min mand en barsels-/fødselsgave når nu vores 3. dreng kommer til verden.

Han har givet mig gaver ved de andre to fødsler men ikke fået noget af mig i den anledning. Og det er vi kommet til at tænke på og jeg vil gerne overraske ham med at jeg denne gang synes han skal have en gave. For hvorfor er det egentlig kun moren som skal have en?

Men nu står jeg jo så med problemet. Hvad giver man manden som har alt? Det er jo ikke som mig der altid ønsker mig vedhæng til mit pandora armbånd el. lign. Han ønsker sig bare værktøj, men det er både en anelse for dyrt (fordi det skal være et bestemt mærke) og så synes jeg måske også det kunne være sjovt med en mere symbolsk gave, men jeg er så frygtelig fantasiløs

Er der en af jer som har en god ide til gave?

Hvad med et ur med inskription i? Eller en lækker morgenkåbe/futter til alle de lange nætter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.