Så er jeg blevet blogger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Preghiera

I må gerne komme og kigge mens jeg stadig lige finder ud af hvordan det hele fungerer!

Jeg vil self. også meget gerne se og følge med i Jeres, men ved ikke hvordan det fungerer med "faste læsere" etc?

Help!

Synes selv den er fin indtil videre, men der er liiige nogle ting jeg skal ha' på plads ...

http://flanen.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

I må gerne komme og kigge mens jeg stadig lige finder ud af hvordan det hele fungerer!

Jeg vil self. også meget gerne se og følge med i Jeres, men ved ikke hvordan det fungerer med "faste læsere" etc?

Help!

Synes selv den er fin indtil videre, men der er liiige nogle ting jeg skal ha' på plads ...

http://flanen.blogspot.com/

Jeg skal så meget følge med! Jeg absolut elsker jo den måde hvorpå du formulerer dig

Anmeld

18. september 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Jeg skal så meget følge med! Jeg absolut elsker jo den måde hvorpå du formulerer dig

enig...

Anmeld

18. september 2011

Sofiedk

Kanrigtig godt lide designet og udtrykket, så er det bare med at sørge for at få skrevet regelmæssigt og gerne med bileder. Blivr ofte hurtigt træt af blogs kun med tekst.

God blogging

Anmeld

18. september 2011

Preghiera

Frøken J. skriver:

Haha, fedt! Og i lige måde jo

Anmeld

18. september 2011

Preghiera

Sofiekdk skriver:

Kanrigtig godt lide designet og udtrykket, så er det bare med at sørge for at få skrevet regelmæssigt og gerne med bileder. Blivr ofte hurtigt træt af blogs kun med tekst.

God blogging

Fedt, tusinde tak... jeg er VIRKELIG ikke særlig teknisk, så er også lidt stolt hehe...

Og ja, billeder skal jeg nok få op, nu må vi se hvor flittig jeg er med det...

Anmeld

18. september 2011

Preghiera

Frøken J. skriver:

Kan du forresten hjælpe mig med hvordan man styrer dem der må kigge med`?

Jeg har prøvet i timevis, men synes det er svært og aner faktisk ikke hvem og hvor mange der kan se den nu

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

Kan du forresten hjælpe mig med hvordan man styrer dem der må kigge med`?

Jeg har prøvet i timevis, men synes det er svært og aner faktisk ikke hvem og hvor mange der kan se den nu

Citer mig lige en gang i morgen og spørg igen :-) er lige på fra mobilen, og min hukommelse er værre end en guldfisk, så når jeg står op igen har jeg med garanti glemt dit spørgsmål hvis du ikke minder mig om det :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.